WAYWT

Spazyfool
Spazyfool

What are you wearing today?

Jan. 11th 2017

Garbage Can Lid
Garbage Can Lid

Repost but

Vans long sleeve under
Chocolate Skating hoodie
Old ass Ripped jeans
And no shoes bc fuck you

Lord_Tryzalot
Lord_Tryzalot

@Garbage Can Lid
you're just a fuccgirl

Boy_vs_Girl
Boy_vs_Girl

@Garbage Can Lid
rips look really bad

likme
likme

People loved my outfit at new year's eve party at work. What do you /fa/gs think?

Playboyize
Playboyize

reposting

Gigastrength
Gigastrength

suppose it's time to jump ship

Techpill
Techpill

@likme
I'd be scared of you

Snarelure
Snarelure

@Gigastrength
Fucc girls unite

Emberburn
Emberburn

@Garbage Can Lid
F E E T
E
E
T

SniperGod
SniperGod

Yes I know I need to clean the creps

RavySnake
RavySnake

What about this?

BlogWobbles
BlogWobbles

@likme
absolutely incoherent, scrap it and start over

@Playboyize
pants look a little tight, also white >>> red

@Deadlyinx
basic/10
nothing too offensive but at the same time nothing too adventurous either

@Snarelure
excuse you I just like looking like a Kevin Smith character

LuckyDusty
LuckyDusty

@Gigastrength
You actually go out in public like this? Crackhead looking ass bitch.

ZeroReborn
ZeroReborn

@likme
The 2 shirts don't look good at all together. Shoes also need work 2/10

@Playboyize
Definitely go white, it looks good. 6/10

@SniperGod
I like 7/10

eGremlin
eGremlin

@RavySnake

S H A V E Y O U R H E A D

Fuzzy_Logic
Fuzzy_Logic

@Playboyize
G O S H A
O
S
H
A

Raving_Cute
Raving_Cute

@eGremlin
@RavySnake
And Shave your torso too

likme
likme

Storm roofin

hairygrape
hairygrape

@likme
You are an ugly short retard

Poker_Star
Poker_Star

just being me today

Techpill
Techpill

@Poker_Star
Fat

PackManBrainlure
PackManBrainlure

I went for a Carmel inspired fit today, trying new things

Sharpcharm
Sharpcharm

@PackManBrainlure
Nice

Skullbone
Skullbone

@likme
bait

Emberfire
Emberfire

rawrrr

Firespawn
Firespawn

@RavySnake
Why would you choose to wear your beard like that

BlogWobbles
BlogWobbles

@PackManBrainlure
I know your kind of joking but that shirt makes you look too wide

StonedTime
StonedTime

@likme
@Poker_Star
@PackManBrainlure
You retards keep uploading these photos from high angles making you all look extremely short

AwesomeTucker
AwesomeTucker

@Emberfire
qt

Stupidasole
Stupidasole

@PackManBrainlure
Pls don't touch my kids

Harmless_Venom
Harmless_Venom

@Skullbone
Bitch please.

MPmaster
MPmaster

@Playboyize
w2c pants <3
@likme
ahehehehehhaah
@Garbage Can Lid
timestamp
@Gigastrength
homeless tier
@Deadlyinx
boring as shit. also the pants are ugly
@SniperGod
those pants
@likme
@Poker_Star
trash
@Methnerd
WHY DO YOU STILL POST HERE
@PackManBrainlure
@Emberfire
stop

Bidwell
Bidwell

trying to use my slip ons more

likme
likme

@likme
nice sneakers
fix the jacket

Poker_Star
Poker_Star

@hairygrape
retard
@StonedTime
retard

Stop it adam we need to hear what the anonymous think of our clothing

Methnerd
Methnerd

@Poker_Star
Ugly
@PackManBrainlure
Ugly
@Emberfire
9/10
@likme
8/10 fix the shoes
@Methnerd
8/10
@Harmless_Venom
6/10
@Lord_Tryzalot
7/10
@Bidwell
Phahahahahahaha

Carnalpleasure
Carnalpleasure

@MPmaster
There you go kid

Skullbone
Skullbone

re-re

Flameblow
Flameblow

@Methnerd
why do you insist upon not disguising your fucking mongloloid face,it is so easy to do and it would save you from being aptly criticized- you are following an aesthetic that suits you from the neck down, but not from the neck up

SniperWish
SniperWish

@Methnerd
I just clocked it's the 11th soz

CouchChiller
CouchChiller

@Bidwell
cool

@Skullbone
jacket is way too small

@Methnerd
id pants? really cool

@Lord_Tryzalot
overweight/10

@Harmless_Venom
awful

@SniperGod
awful

@Playboyize
second fit is cool

@likme
awful

@Garbage Can Lid
awful but wouldnt mind fucking your face

whereismyname
whereismyname

@Carnalpleasure
why are you on this website or how did you find out about a shitty website like this having a fashion board

Need_TLC
Need_TLC

@Gigastrength
Cozy, good color tones, would snuggle

Nude_Bikergirl
Nude_Bikergirl

@whereismyname
Because I'm a fucking nerd

Soft_member
Soft_member

@Nude_Bikergirl
cool btw your fit is booty. its just a hoodie and ripped jeans and the jeans look diy.

farquit
farquit

@Nude_Bikergirl
im so nerd leeeee

takes2long
takes2long

@Garbage Can Lid
What's good with those rips

@likme
Bit of a clusterfuck

@Playboyize
Not a fan of the eastern block look but fine nonetheless

@Gigastrength
I dig the flannel

@Deadlyinx
Normiecore

@SniperGod
Your cuffs are waaaay too high but I like it otherwise.

@Methnerd
I don't think you pull off the slp look but it's a good outfit

@Lord_Tryzalot
Gotdatsourcore

lostmypassword
lostmypassword

@Garbage Can Lid
@likme
@Gigastrength
@RavySnake
@Emberfire
@Harmless_Venom
@Lord_Tryzalot

Holy shit are you people serious LOL

Gigastrength
Gigastrength

@Soft_member
@farquit
Fucking hell FA are depressing I tried man I tried

PackManBrainlure
PackManBrainlure

@Gigastrength
FA are depressing
what did you mean by this

Sharpcharm
Sharpcharm

@PackManBrainlure
Is *****

Emberfire
Emberfire

@Gigastrength
could start trying with some shoes maybe

TalkBomber
TalkBomber

@lostmypassword
truly Veeky Forums is dead

SniperWish
SniperWish

@Sharpcharm
how is responding to another person on the board depressing. If anything, you being so antisocial is depressing

BlogWobbles
BlogWobbles

if you ever ask for advice on fa first go on a waywt thread and look at the type of people giving you advice. jesus this board is worthless now

LuckyDusty
LuckyDusty

@TalkBomber
yu gonna b dead if u keep talking that mad shit cuh

JunkTop
JunkTop

@Poker_Star
AHAHAHHAHAHHAHHHAHAHAHAHAHHHHHAHAHA

Fried_Sushi
Fried_Sushi

@BlogWobbles
post a fit

Spamalot
Spamalot

@BlogWobbles
lol if you actually understand fashion and you have found your style then you don't need this board. If you're on this board asking for advice then you probably don't understand fashion and its just not for you. :^)

SomethingNew
SomethingNew

@takes2long
I'll take Normiecore compared to the 90% of the people here who dress like completel autists.

Inmate
Inmate

@Methnerd
Phahahahahahaha
shoes are that bad?

Poker_Star
Poker_Star

@TalkBomber
Quads confirm it
One of the most active posters in this thread is sad man and all he ever does is suck chairman's cock and post shitty fits asking chairman to rate them.

This is the end of the end lads. This board was a lot better when knowledgeable tripfags were here but now we have nobody. The best fits are ridiculed on here. Any attempt at a real discussion is archived within hours. Occasionally you'll see someone who studies/knows fashion but that's once in a blue moon. Cop or not threads have people recommending the worst items. It's the blind leading the blind.

@BlogWobbles
At least reddit has usernames so you can weigh people's opinions. The worst part is there's nowhere else to go. Most of the other fashion forums are inactive.

Flameblow
Flameblow

these fits aren't great or don't fit the person's face/image

Veeky Forums is full of raters who don't give constructive criticism so WAYWT thread posters never dress better

SniperWish
SniperWish

@MPmaster
the jeans are tiger of sweden. no idea about the model tho. i have also hemmed them myself

ZeroReborn
ZeroReborn

@Poker_Star
lol i hate chairman's fits. all highschool tier and i've asked him once for a fit rate. quit bitching about fa dying and get over it.

JunkTop
JunkTop

@CouchChiller
id pants? really cool
Haider SS16

PurpleCharger
PurpleCharger

@TechHater
pretty good for this thread
though maybe low tops would look better? idk

BunnyJinx
BunnyJinx

@PurpleCharger
Yeah I don't really like wearing those vans that often but I got them for $20 at an outlet so I wear them every now and then.

StrangeWizard
StrangeWizard

@TechHater
LOVE IT. GOOD COLOR CONTRAST BETWEEN GRAY HOODIE UNDER THE DARK GRAY JACKET AND WHITE VANS.

Spazyfool
Spazyfool

@Garbage Can Lid
Cute but not much going on. Like the hoodie.

@likme
There isn't very much consistency in this outfit. Nicer shoes, black pants, and no flanel. That would make it a lot better. It looks random.

@Playboyize
I like this, simple and comfy. The socks are a nice touch too.

@Gigastrength
Not a fan of the plaid but looks alright.

@Deadlyinx
Ugly sweater, ugly shoes, wrinkled jeans. This goes for everyone, if you have wrinkled pants please through them in the dryer for like 10 minutes, makes them look a million times better.

@SniperGod
I don't think rolled jeans work here, and if you roll your jeans I would make the folds wider, not a literal roll. It looks cleaner when you do this.

@likme
Looks alright, I would pick a more interesting dark button up and different shoes. Like the windbreaker though, I have one and they can look really nice with the right pair of shoes.

@Poker_Star
Nice jacket and shoes, I would button up just one more on your flannel. And looser fitting jeans would make it look better.

@Methnerd
People are gonna shit on this fit but I actually like it. I think a more flat looking pair of dress boots would look nicer. Good job.

@Bidwell
Your shirt doesn't fit and the shoes are painfully out of place. I would wear darker socks and a nicer pair of shoes.

@Skullbone
NICE. That jacket looks awesome and everything goes well, only thing is that your pants don't fit very well. Nice butt though.

Nude_Bikergirl
Nude_Bikergirl

@Garbage Can Lid
4/10 don't ever wear that hoodie again
@likme
fucking kill yourself/10
@Playboyize
5/10 can you get any simple
@Gigastrength
5/10 horrid shoes but decent flannel
@Deadlyinx
jesus christ learn how to iron
@SniperGod
3/10
@RavySnake
lmao
@likme
3/10 fucking boring
@Poker_Star
4/10 you look retarded btw
@Methnerd
5/10 but coat length and shoes are off
@PackManBrainlure
2/10 don't ever smile again
@Emberfire
2/10 so fucking boring it makes me wanna kill myself
@Harmless_Venom
jesus fucking christ stop
@Lord_Tryzalot
You look like a fucking moron
@Bidwell
@TechHater
4/10 shirt too short and shoes dont match at fucking all
@TechHater
5.5/10 but nothing original

Lunatick
Lunatick

@ZeroReborn
You know there's an archive where you can see things that have been deleted, right? You're practically in love with him LOL. Your second post ever using that name is literally "chairman plz come back." Your idol thinks you dress like shit because you do. Lurk more before trying to give people advice on how they dress.

@Flameblow
At this point it's the better option to not listen to criticism.

Garbage Can Lid
Garbage Can Lid

@likme
@Poker_Star
@PackManBrainlure
@Emberfire
h-hey guys, let's go hang out down this alley and take our waywt photos together

Might just be the saddest thing I've seen on here.

viagrandad
viagrandad

@Nude_Bikergirl
accidentally fucking linked @TechHater
twice but the last comment is what I meant.

Btw I expect all of you to get butthurt so continue your fucking crying.

haveahappyday
haveahappyday

@viagrandad
Hey I'm just glad I got the highest score lol

Bidwell
Bidwell

@Garbage Can Lid
wait a fucking second those backgrounds?? Are they actually all in the same place
...then is @likme
even smaller than i think?

Inmate
Inmate

@Nude_Bikergirl
5/10 but coat length and shoes are off
what changes would you prefer

idontknow
idontknow

@StrangeWizard
I'm not sure if this is satire or not

Deadlyinx
Deadlyinx

@Methnerd
im a fan

Sharpcharm
Sharpcharm

@haveahappyday
yeah looking at this thread mate you deserved it

TurtleCat
TurtleCat

@idontknow
ITS NOT, I LEGITIMATELY ENJOY YOUR FIT. IT'S PROBABLY MY FAVORITE IN THE THREAD.

JunkTop
JunkTop

@TurtleCat
OK THANK YOU I APPRECIATE IT

whereismyname
whereismyname

@Inmate
The length of the jacket seems almost overly short compared to the cuff length. The undershirt works for the style for the black coat you were going for. I see the vision you were going for in a sense but you stopped completely at a point since you adopted the black color fashion that seems to permeate some "fashion-goers". The pants seem okay and seem to be the main direction that you were aiming for imo but your shoes seem black/boring/meaningless in that regard, I can't fully explain the BEST option but that is not it. Overall I'd say 5.5 if I were to rate again and you are better than most of the morons here but too much reliance on monotone black color and nothing of value is why I scored what I did.

Illusionz
Illusionz

@Garbage Can Lid
dont like chocolate as a brand but ur good looking so it doesn't matter u make it look good anyways.

not cause ur a chick, same goes for guys. if u make urself good looking you can pull off most stuff way better.

Dreamworx
Dreamworx

@JunkTop
DON'T YOU TAKE UP THAT TONE WITH ME YOUNG MAN

King_Martha
King_Martha

@Deadlyinx
pants fit terribly. honesty go for some well fitting black jeans and this could look half decent but still normie as fuck

SomethingNew
SomethingNew

@Illusionz
Nicest thing someone's said thanks man

takes2long
takes2long

@likme
dunno if this is bait but get a hair cut and wear that jacket buttoned up all the way. it looks dumb half buttoned up with the collar underneath.

honestly idek like this is so basic and shit. if you're gonna go for a rain jacket i think u gotta go for a really outdoors/hipster/japanese look, find some photos of popeye magazine and flip through youll see what i mean.

Bidwell
Bidwell

@Dreamworx
kek'd

Inmate
Inmate

inb4 "grailed"
Rick Owens Slim Knit Hoodie
Helmut Lang 2001 Virgin Mary Backstage Tee
Rick Owens Waxed Torrance Denim
Rick Owens Black Socks
Rick Owens Black Geodunk

Poker_Star
Poker_Star

@Inmate
????

Gigastrength
Gigastrength

@Lord_Tryzalot
looks a little chilly out tonight bud

Evilember
Evilember

@Inmate
Thanks i'm blind and this helped me

Firespawn
Firespawn

First time posting in waywt rate my fit bruvs
Will take criticism

also should I cuff or uncuff the pant leg, thanks Veeky Forums

LuckyDusty
LuckyDusty

@Inmate
ok mike your cover is blown

StonedTime
StonedTime

@Firespawn
he fell for the flecktarn meme

eGremlin
eGremlin

@StonedTime
I forgot to say
inb4 he fell for the GA parka meme

Its comfy af though

CodeBuns
CodeBuns

@StonedTime
It's not that bad.

Illusionz
Illusionz

@eGremlin
dw. I got one too but I fucked up and dyed it. It looks amazing just by itself but I would reccomend wearing maybe a cream color sweater or like a dark sandy color.

Spazyfool
Spazyfool

@Firespawn
Doesn't really work. The parka is out of place, vans with a tucked in dress shirt, ill-fitting brown belt with black pants and black sneakers. Lose the button down and the belt and just go for a t shirt I guess.

SomethingNew
SomethingNew

@Spazyfool
Thanks, I wear it like that normally but am in HS so have to work with uniform.
do you think a black belt would work better?
inb4 ban am 18 y/o senior
@Illusionz
I was also gonna dye it but I decided to keep it bc camo is normal in texas
idk if I can wear 2 layers though since its warming up, thanks for the advice though man

Playboyize
Playboyize

had to rush taking this
goin 2 work
cya emoji

Methnerd
Methnerd

@SomethingNew
uniform

Ah in that case do you. And yeah a black belt would be better. I'd also trade the vans for super stars or sambas but that's just me.

Burnblaze
Burnblaze

@Playboyize
Lighting is cheeks but my favorite itt so far

Emberfire
Emberfire

@Carnalpleasure
this isn't /b/ nobody cares about your tits now post fit or fuck off

SniperWish
SniperWish

@Playboyize
best in the thread

WebTool
WebTool

@Emberfire
lmao she already did

BlogWobbles
BlogWobbles

Repost lol

Boy_vs_Girl
Boy_vs_Girl

@BlogWobbles
I have the exact same shoe rack

Bidwell
Bidwell

@SniperGod
@TechHater
do you work as a rice farmer?

idontknow
idontknow

Repost cos thread was dead

Vintage Columbia raincoat
Coogi style jumper
American vintage cargo pants
Spray painted vans (beat asf)

lostmypassword
lostmypassword

@idontknow
I don't like the pants but the rest is neat.

Playboyize
Playboyize

@Boy_vs_Girl
It's a useful thing

Methshot
Methshot

@idontknow
@Bidwell
@Lord_Tryzalot
@Emberfire
@PackManBrainlure
@Poker_Star
@likme
@RavySnake
@Deadlyinx
this thread is a fucking mess boys

Carnalpleasure
Carnalpleasure

@Methshot
fix it instead of complaining then, post a fit

Snarelure
Snarelure

Not really sure how to style the jacket.
Am i doing it wrong?

Skullbone
Skullbone

@whereismyname
who knew you could get constructive feedback on Veeky Forums

I'm not really sure why you don't like the length of the blazer; to clarify if it's not obvious, the last inch or so of sleeve is from the shirt, not the blazer - the sleeve and body lengths of the blazer seem pretty in proportion to me. I guess the blazer is about the same length as the shirt which might be screwing up the lines? idk

Anyway I get what you mean about it being a bit safe/boring but that was partially by design. I feel like the trousers are already pretty loud, and since this was just an everyday fit I didn't want to overdo it, so kept it a bit more conservative.

Having said that, I have struggled to pair these trousers with more colourful shit in a way that looks decent; that's definitely something I want to experiment more with.

JunkTop
JunkTop

@Methshot
change the shoes to something white in this one@Bidwell
and change the angle on this one@likme
and they are suddenly much better

instead of just saying hurr hur Veeky Forums is dead either post a fit and be the change you want to see in the world or give legitimate criticism

PurpleCharger
PurpleCharger

@Deadlyinx
lmao im wearing this sweater rn, dont listen to the haters

Boy_vs_Girl
Boy_vs_Girl

@lostmypassword
Just comfortable really, good as throw ons besides jeans.

iluvmen
iluvmen

@Methshot
Chat shit, post fit faggot. I bet you can't dress to save your life.

Stark_Naked
Stark_Naked

@PurpleCharger
Lol thanks, I love this sweater. But the critiques of the pants are fair, I need to get a new pair dark tan chinos.

viagrandad
viagrandad

@Garbage Can Lid
Wooh be careful guys we got a bad girl over here

idontknow
idontknow

trying to use the world's smallest deep fryer

JunkTop
JunkTop

@idontknow
w2c coogi sweater
@Snarelure
you styling but that jacket is way too short.
@idontknow
w2c sweater and jacket

Stupidasole
Stupidasole

@Playboyize
handsome boy
fit is kinda lame don't like boots or coat
@BlogWobbles
you are fat and not fashionable, i hope this is bait
@idontknow
terrible fit

Garbage Can Lid
Garbage Can Lid

Wow literally not a single good fit in this entire fucking thread

It's crazy, if you look at archived waywt posts from 2+ years ago, 50% of it was really decent, now it is all highschool faggots who came from /b/

Sir_Gallonhead
Sir_Gallonhead

I love that windows 10 can just spontaenously restart at any goddamn moment
The lines on the shirt are much more colourful irl
I need a full body mirror
@idontknow
normally I'm triggered by longline shirts but paired with the top it looks really good
@Snarelure
the jacket is really cool and pairs well with what you are wearing. I'm sure you could get more creative with it but it would be hard to not look like a flaming homosexual
@idontknow
the pants are a little weird
@BlogWobbles
lose some weight and you'd look much better, it's just a little unflattering currently.
@SniperGod
is it not hot under all of that?
@Playboyize
not entirely sure what I'm looking at but I like the silhouette
@Firespawn
camo is a meme
@TechHater
I like what you are doing with the jacket and the hoodie but the pants look like they could fit better
@ZeroReborn
nice tie
@Skullbone
the jacket is really cool and the fit is really cool
@Bidwell
pretty boring desu
@Emberfire
shoes are cool but boring otherwise
@PackManBrainlure
I like it but don't smile like that
@Methnerd
your face really isn't that bad, plus you've got some nice hair and I like the pants too. nice fit
@Poker_Star
I think you could do some fun stuff with the jacket but everything else is wrong
@likme
the all black meme is my least favorite meme, also wtf you didn't even do it right your red shoes make it look even worse
@SniperGod
boring
@Deadlyinx
pants don't fit well and sweater is ugly, unless that is the goal in which case job well done
@Gigastrength
flannel is overdone
@Playboyize
boring
@Garbage Can Lid
boring, also the rips are nasty

King_Martha
King_Martha

@Sir_Gallonhead
garbage why do you fags wear old people sweaters

girlDog
girlDog

@idontknow
That earring is trash

Methshot
Methshot

@Stupidasole
Talk shit post fit

Snarelure
Snarelure

@Playboyize
this is bad, either lose weight or buy pants that aren't that tight.

they accentuate your estrogen filled bitch hips a lot

askme
askme

@Sir_Gallonhead
good fit, rlly like it

Burnblaze
Burnblaze

@Supergrass
the boots are cool but I think they are better suited for a different look

Nojokur
Nojokur

@Poker_Star
I dig this.

Boy_vs_Girl
Boy_vs_Girl

@Harmless_Venom
it's a little repulsive, it's bland and very fuckboy

MPmaster
MPmaster

@Poker_Star
just being pitiful today

askme
askme

@Playboyize
Can't really see the entire fit, but I like what I see.

massdebater
massdebater

@SniperGod
I feel like those pants should be worn with a tighter fitting shirt? Might be wrong though.

iluvmen
iluvmen

@Boy_vs_Girl
Thanks bro I'll be sure to never wear it again

lostmypassword
lostmypassword

@idontknow
That jumper is dank

Deadlyinx
Deadlyinx

@Harmless_Venom
The flannel (sweater? jacket?) is shit. Doesn't match the fit at all. Also the hat- looks like trucker trash.
Everything seems mismatched. bad/10

Skullbone
Skullbone

what a bunch of pompous cunts

I would HEEM all of you fucking faggots if I saw you on the street

Firespawn
Firespawn

@Burnblaze
thanks. the entire fit is levi's but i wanted to elevate the look with an unusual boot choice rather than timbs, dr martens, or nikes. will save the boots for more appropriate fits most likely

SniperGod
SniperGod

@Firespawn
change belt and shirt

StrangeWizard
StrangeWizard

@RavySnake
you look like a fucking gta character

BlogWobbles
BlogWobbles

I got enough compliments on my outfits IRL to where I'm not really seeking validation on my style, but rather seeking some personal opinions from the "fashion" community, and what do I get? Ironically, instead of additional compliments or even constructive feedback it's just a bunch of self righteous pricks who talk trash for no conceivable reason other than to compensate for their personal insecurities, obviously because they refuse to actually post their own fits to back up their disparaging remarks.

Ignoramus
Ignoramus

@likme
lol

Crazy_Nice
Crazy_Nice

@Harmless_Venom
Not bad

Evil_kitten
Evil_kitten

@King_Martha
its ironic bro XD

5mileys
5mileys

@BlogWobbles
a-are you okay?

iluvmen
iluvmen

@BlogWobbles
Honestly I get compliments from people, I come to Veeky Forums so people can tell me I look like shit and I can improve myself

BlogWobbles
BlogWobbles

whoever just messaged me on leddit pls go

i posted in wrong thread, pretend that never happened

BinaryMan
BinaryMan

@Playboyize
Are you that Mexican kid who is friends with the Ginger kid with the hot mom?

JunkTop
JunkTop

>>12136752

New_Cliche
New_Cliche

@Harmless_Venom
Are you pouting?

Ignoramus
Ignoramus

worst in thread nigga rite here

Illusionz
Illusionz

@Ignoramus
this would be a sick fit if the guy was asian t b h

Raving_Cute
Raving_Cute

@Ignoramus
woah, I really like it, I've never seen hair like that before. If your hair looks that good from other angles then 1000 internets to you. I think the necklace is a little memed though

Crazy_Nice
Crazy_Nice

>>12136752

reddit slut has the best fit in the thread

SAD!

girlDog
girlDog

@Garbage Can Lid
Nice feet :-)

@PackManBrainlure
Nice

@Bidwell
L A N K L E T
A
N
K
L
E
T

Skullbone
Skullbone

@Ignoramus
Looking like young robb bank$. pretty good.

RavySnake
RavySnake

@Ignoramus
fuuuuck this is sick, wouldn't wear during the day but for going out at night this would be crazy

Fuzzy_Logic
Fuzzy_Logic

@BinaryMan
haha, not at all
i'm filipino

Bidwell
Bidwell

@girlDog
dude are you gay?

WebTool
WebTool

@Bidwell
No sir

StonedTime
StonedTime

@Methshot
ok which post is you u goob

eGremlin
eGremlin

@Fuzzy_Logic
How tall are you? You could pass for midwestern/western native american.

GoogleCat
GoogleCat

@Methnerd
U G L Y G I N G E R

Garbage Can Lid
Garbage Can Lid

@Fuzzy_Logic
The most powerful race on the planet?

takes2long
takes2long

Just lounging around at home.

TreeEater
TreeEater

@StonedTime
Y u scurd?

Carnalpleasure
Carnalpleasure

@likme
you look horrible. Start over and shave your head.

Emberburn
Emberburn

@Nude_Bikergirl
ewwwwww you disgust me

TechHater
TechHater

are studded belts back yet

Playboyize
Playboyize

@JunkTop
Just an old jacket of my dad's, I've seen similar on Depop many times.
Sweater I grabbed from a vintage store at a festival so wouldn't know where to look

@lostmypassword
Xxx

PurpleCharger
PurpleCharger

Rate

Evil_kitten
Evil_kitten

Four months into fashion. How am I doing?

farquit
farquit

will post rates in another post cuz Im a pussy

askme
askme

@Garbage Can Lid
definition of a basic bitch

Deadlyinx
Deadlyinx

@farquit
@Evil_kitten
nice

Carnalpleasure
Carnalpleasure

@PurpleCharger
Do you call this look "fag core"?

Emberburn
Emberburn

@TreeEater
that's the n(n) flannel, right?
solid piece
anyways, top is doin a lot and you underwhelm it by wearing the ugliest jeans ever (no offense)

Emberfire
Emberfire

@eGremlin
not that tall, i'm probably just average height

@Garbage Can Lid
relax.

RavySnake
RavySnake

@Emberburn

no this jean is cool , just the light

thanks btw

PackManBrainlure
PackManBrainlure

@PurpleCharger
imagine being this pathetic that, at the age of probably 30, you're still seeking validation from ugly teenagers on a burkinabe phosphate harvesting website

Snarelure
Snarelure

@TechHater
pls be my bf
tnx

WebTool
WebTool

@RavySnake
Ugh instant cringe

TechHater
TechHater

Hello?

Harmless_Venom
Harmless_Venom

@Evil_kitten
i like this
@RavySnake
nice and simple
@TalkBomber
really showing how people with bigger structure can pull good shit off
@TechHater
another simple yet nice fit, i fux with the turtle neck

5mileys
5mileys

@Harmless_Venom
are you calling me fat? dickhead

Methshot
Methshot

@5mileys
You're wearing fat man shoes.

Nice cankles fatty.

LuckyDusty
LuckyDusty

@Harmless_Venom
shitty skater wear

StonedTime
StonedTime

@Methnerd
You will never look good in any clothing with that ugly mug mate.

BinaryMan
BinaryMan

@Bidwell
Very bad. Try something interesting rather than Vans+skinnys+flannel. Also those blue vans are horrible.

@Skullbone
Overall fit is too tight. Jacket seems a bit small. Wine colored bottom makes you look old. Tight fit+casual menswear+leather jacket seems like a very unoriginal fit. That jacket is pretty interesting though.

@TechHater
Work jacket looks pretty cool. But the grey hoodie+white high top sneaks makes you look like a fuccboi.

@Firespawn
You look very bad. Lots of thematic collision and theyre obviously not working together. Worst part of your outfit is the poorly fitting formal wear inside so start over from there.

@Playboyize
Pretty okay. Black button up and the tacky belt are pretty bad though.

@SniperGod
Okay. Those vans are pretty cool.

@BlogWobbles
The fit doesnt even matter. Lose weight.

@idontknow
Feel like there are too many loud pieces. Coupled with the meme-his makes it really bad.

@Snarelure
Okay. Bad hair tho.

@idontknow
Really nice. The undershirt looks really bad and out of place though. And the bottom is much too black. Maybe change your socks to
olive.

@Sir_Gallonhead
Nice. W2c sweatshirt?

@Supergrass
Simple and okay.

@Harmless_Venom
Very bad.

@Ignoramus
Nice

@girlDog
Fat thighs.

@takes2long
Okay but why would you post this

eGremlin
eGremlin

@BinaryMan
I got it from yoox but I believe they are sold out. the brand is YMC (You Must Create)

Crazy_Nice
Crazy_Nice

Vans, brownish tan socks slightly exposed, homemade crustcore pants, brown and black flannel, charcoal empyre beanie.

Boy_vs_Girl
Boy_vs_Girl

@TechHater
I like it, gives me a 50s feeling
@Evil_kitten
Generic
@Harmless_Venom
No please
@Sir_Gallonhead
I like it, change the shoes to maybe white sneakers
@idontknow
Love the sweater

First time posting btw

viagrandad
viagrandad

@Flameblow
What aesthetic would fit him then in your opinion?

Techpill
Techpill

@Snarelure
r u cute

ZeroReborn
ZeroReborn

@Crazy_Nice
great photo!

eGremlin
eGremlin

@Methnerd
fucking hideous

New_Cliche
New_Cliche

@TreeEater
y do you dress like shit?

cum2soon
cum2soon

@ZeroReborn
@Crazy_Nice
(You)

great photo!
I feel like your being very sarcastic. I wish I was enough of a fag for proper lighting and a full body mirror too.

TreeEater
TreeEater

@Gigastrength
@RavySnake
@Firespawn
@girlDog
@Harmless_Venom
Boring but okay.

@Methnerd
@Supergrass
Good!

@Skullbone
@Playboyize
Best itt. Surprisingly mature for a waywt.

Burnblaze
Burnblaze

I know these jeans are worn and old, but I'm not ready to retire them yet. Hoping to get one or two more years of wear out of them

Evilember
Evilember

@New_Cliche
youre missin the friggin boots you moran

RavySnake
RavySnake

@TreeEater
what are the trousers/braces

Lunatick
Lunatick

@Burnblaze
I like the backpack thing. Jeans are just a little faded, aren't they? You should get 2+ more years out of those.

@RavySnake
Thrifted ramie/cotton trousers, brand unclear. Suspenders from Olkain.

Inmate
Inmate

@Lunatick
Thanks, they've been in use for 3 years so far, and the fades are less of a problem compared to how much the knees have stretched out, making the thigh area very baggy. I personally don't mind that, just gotten some flak on them recently and would therefore be happy to hear a second and third opinion.

Skullbone
Skullbone

@TreeEater
knoch????

Carnalpleasure
Carnalpleasure

@Lunatick
whats the width of the straps on the braces? those are fucking ideal

RavySnake
RavySnake

@Harmless_Venom
Moritz?

Ignoramus
Ignoramus

@New_Cliche
Are you saying you look good m8

Fried_Sushi
Fried_Sushi

@Garbage Can Lid
L O N D O N
O
N
D
O
N

haveahappyday
haveahappyday

@Skullbone
knoch doesnt post here

Evil_kitten
Evil_kitten

@Skullbone
knoch would probably use a better camera

WebTool
WebTool

@Evilember
shoes are from the same season
never seen a pair of the boots pop up in black, only tan and dark brown
@Ignoramus
better than the fag who got assblasted i didn't like his fit

girlDog
girlDog

@WebTool
Spicy

cum2soon
cum2soon

@WebTool
Steamy

Nojokur
Nojokur

@WebTool
Crispy

Dreamworx
Dreamworx

@WebTool
Easy

Need_TLC
Need_TLC

Didnt know this thread existed. My pants are black not blue but i do have black pants. The sweatshirt is forest green

Crazy_Nice
Crazy_Nice

@Need_TLC
But i do have blue pants*
Meaning im wearing black but can change to blue

farquit
farquit

@Need_TLC
you look completely neutral, blends in perfectly, very effay

DeathDog
DeathDog

@Sir_Gallonhead
I love this though I wish you were wearing black derbies.

@Boy_vs_Girl
I don't like the exposed ankles with the layering on top- sends mixed messages.
The color palette is nice for winter, though the scarf could be styled better (maybe just loop it once around?).
I also think those shoes are ugly as sin, but I don't like most sneakers so that's probably personal bias.

@Burnblaze
I think the jeans work with the top half, you just need different shoes. The CDBs and faded denim give off a heritage vibe that clashes with the more technical top

Posting a shitty airport fit today- it can't make this mediocre thread any worse.

CodeBuns
CodeBuns

@DeathDog
Fucking mobile

Ignoramus
Ignoramus

@CodeBuns
Basic bitch.
Are you that trannie from Montreal by chance?

happy_sad
happy_sad

@TalkBomber
fat nigger

Methnerd
Methnerd

Aussie summer

ZeroReborn
ZeroReborn

@Boy_vs_Girl
i've seen the exposed ankle in a lot of inspo albums but it really does not work in this fit in particular.

put some socks on and the fit will be decent and inoffensive but still not worth much on a fashion board :)

BunnyJinx
BunnyJinx

@Poker_Star
the boots are way too high on you and the jeans can be a bit less skinny

given better fitting boots and jeans you will have a solid outfit that people will notice however is still not good enough to be on 4chan's fashion board, which is more fit for rebellious and "anti-everything" culture :)

Nojokur
Nojokur

@Methnerd
this, perhaps, is an outfit better recommended to be worn in the nightclub scene or going out to eat dinner with some friends in an upscale restaurant.

the lighting and basic background is an odd paring with the outfit, making you come off goofier than you wanted to (like wearing anime cosplay to a business meeting)

given the right setting, this is a solid fit and i would think of you as a brooding, collective and deep lad in his mid twenties.

however, this does not convey the counter-culture image that most 4channers see themselves as, so this does not belong on this board :)

AwesomeTucker
AwesomeTucker

@LuckyDusty
Fuck off James

w8t4u
w8t4u

@Nojokur
to clarify, the background is just my room because it's the easiest place to take fit pics.

Playboyize
Playboyize

@CodeBuns
damn you look nice in dm's bro

also your shirt accents em

pants fit nice too

Disable AdBlock to view this page

Disable AdBlock to view this page