Will I make it biz?

StrangeWizard
StrangeWizard

Will I make it biz?
Be real with me

King_Martha
King_Martha

@StrangeWizard
the fuck is ACT
XLM alone will carry you to 50k

Playboyize
Playboyize

@StrangeWizard
You don't have a single VEN, and all shitcoins. Obviously you're a retard

Firespawn
Firespawn

@King_Martha
Worth checking out. Some Asian coin based on 'fork theory'. Hold it and you'll get tons a free coins this year

SniperWish
SniperWish

@King_Martha

...

Dreamworx
Dreamworx

buying biz shill coin

No u wont

Garbage Can Lid
Garbage Can Lid

@Playboyize
Well that explains a lot

likme
likme

@StrangeWizard
need more TRON, amazon announcement coming out Monday.

Techpill
Techpill

@Dreamworx
Got any better recommendations?

Emberburn
Emberburn

no mincoin

SniperGod
SniperGod

@StrangeWizard
MORE SUMO

Stupidasole
Stupidasole

@StrangeWizard
no FUN

whereismyname
whereismyname

@likme
Is this real

Nojokur
Nojokur

@Dreamworx
I want An-chan to smother my face with her anus!

Carnalpleasure
Carnalpleasure

@StrangeWizard
Sell you UFR on the next pump and buy more ACT whilst its cheap.

Skullbone
Skullbone

@Stupidasole
I've about $250 fun on next page

Spazyfool
Spazyfool

@SniperGod
Looks good ey

@Carnalpleasure
Fantastic idea

lostmypassword
lostmypassword

You will get raped so hard if BTC or ETH pumps.

You're spread too thin for the amount of money invested.

Also they're all shit lol

Emberburn
Emberburn

@lostmypassword
Can't get a lambo with Btc or eth

haveahappyday
haveahappyday

all you have is gambling, even xlm really
if I were you I'd just put like 30% of my portfolio in ETH for guaranteed x2 (and possibly much more)

hairygrape
hairygrape

@StrangeWizard
check out enigma and zclassic. theres a fork happening later this month, or next idk. also rlc oyster pearl and sia. cheers

RumChicken
RumChicken

SUMO, PFR, ADD and XLM all might make you some serious money. To be real I'd pull out some XLM and put it into PFR that shits gonna explode way harder and you're gonna regret not putting more in

Sir_Gallonhead
Sir_Gallonhead

@Emberburn

Yeah but you also can't lambo throwinf 500 at some mildly hyped shitcoin

OP is better off looking for 1 or 2 projects he really likes and going 50/50 or all in. With the blockfolio in OP pic he's likely to get bored, sell off positions and shift to some other crap, missing out on the off-chance that one of those shitcoins actually moon.

massdebater
massdebater

@RumChicken
Not trying to shill or anything too hard but /biz/thread/6371384#p6371404. This is easily a $1 coin soon, you're gonna see a lot more rapid growth versus mr. rocket ship meme coin

CouchChiller
CouchChiller

@massdebater
UFR wall gone, will also go up pretty soon.

TalkBomber
TalkBomber

@hairygrape
Fork for which one

Booteefool
Booteefool

@Sir_Gallonhead
This is scary accurate.
I usually pull out at 2x or 3x though

lostmypassword
lostmypassword

@Booteefool
That pussy bullshit is how you miss the real moon missions

Emberburn
Emberburn

@StrangeWizard
take lumens away and replace with xby dyor

idontknow
idontknow

@StrangeWizard
get some capp

Need_TLC
Need_TLC

@Emberburn
Yes, retard. Sell your lumens. Tank the price so I can double down.

TreeEater
TreeEater

@idontknow
Why capp

@Need_TLC
Stellar is the only sure thing I own

FastChef
FastChef

@lostmypassword
Any solutions to my problems?

Lord_Tryzalot
Lord_Tryzalot

get urself ICX and ull make it

Evilember
Evilember

@FastChef
Go all in on a coin with a low mcap, optimally 10 to 100 million. Look for news of the token being introduced other exchanges, rebranding, coin burnings, etc. Shameless plug for PFR, 27 cents and rising, 20M market cap, plans to be added on a normie exchange. This will make you rich if you can figure out etherdelta

Lunatick
Lunatick

Help me! Am I gonna make it?

BunnyJinx
BunnyJinx

buying Audiocoin when it's being pajeet'd 24/7 on Veeky Forums

literally how retarded are you? holy shit

Disable AdBlock to view this page

Disable AdBlock to view this page