23 year old community college drop out NEET here, how do I make millions?

Spazyfool
Spazyfool

23 year old community college drop out NEET here, how do I make millions?

All urls found in this thread:

anti.capital

Stark_Naked
Stark_Naked

How tf do you flunk community college lmfao

Lunatick
Lunatick

lazy, beta, stupid, didnt go to class etc.

Booteefool
Booteefool

Have you tried not doing those things?

Illusionz
Illusionz

anti.capital

hit me up

Dreamworx
Dreamworx

jeremy?

iluvmen
iluvmen

that's just my web dev.

Emberburn
Emberburn

How do I make millions?
You don't.
You already told us you're a failure in life, get used to a life of mediocrity making minimum wage.
Getting rich takes a shiload of work.
I work 12 hours a day, 7 days a week. Get on my level scrub.

New_Cliche
New_Cliche

anti.capital

Shit fucking hurt my eyes, I ghad to stop reading your garbage. Pretty fucking retarded for a genius to have a website that look that shitty.

You got tons of opportuities, internet is your best friend, stop screwing around.

On a side note, wtf is up with /r9k raiding us so much lately ? You guys are worst than the shitcoiners

Carnalpleasure
Carnalpleasure

By starting threads on Veeky Forums, of course

RavySnake
RavySnake

gettoworkgettoworkgettowork

either quit being a failure student and get a good degree or start working now and work your fucking ass off, start your own business etc.

ZeroReborn
ZeroReborn

If you're such a genius, why don't you have any money?

TreeEater
TreeEater

You retarded? I'm a NEET and made like 25 grand alone on Trumpcoin.

My advice, OP just get into crypto trading. Follow the chat boards on yobit and just buy the next big coin.

StonedTime
StonedTime

i'm weird as fuck and people I talk to in person are turned off by me.

therefore, I search online.

[email protected] hit me up.

JunkTop
JunkTop

I work 12 hours a day, 7 days a week. Get on my level scrub.

Jesus. Look at mr taking it easy in his old day over here. I work 15 hour days on average

Fuzzy_Logic
Fuzzy_Logic

Buy a lottery ticket
Win

Works every time

Nojokur
Nojokur

Go donate plasma a few times, save up money, and then invest in one of those crazy investments you were taking about. Your excuse is bullshit and reminds me of all the other NEET stoner losers I know in real life who "Would have so much money if someone would just give me a CHAAAAAAAAANCE" fuck off.

Spazyfool
Spazyfool

23 year old community college drop out NEET here

Probably best to stay a Neet.

Joining the Wageslave Life just to pay off Obama's Debt is a shit life Famnegros.

Harmless_Venom
Harmless_Venom

have a decent knowledge about money and business. and then when you have that, dig deeper into knowledge about money.

MPmaster
MPmaster

Joining the Wageslave Life just to pay off Obama's Debt is a shit life Famnegros.

girlDog
girlDog

its pretty easy to not want to study at a community college. and often times you dont take classes seriously. also that is a bad shill

likme
likme

how do I make millions
by doing the complete opposite of those things.

Crazy_Nice
Crazy_Nice

this better be satire

most unconvincing pile of absurd shit I've ever read

Lord_Tryzalot
Lord_Tryzalot

You've come to the right place!

Stark_Naked
Stark_Naked

Nah, it's real.

Hit me up at [email protected] I can convince you, but I can't divulge billion dollar opportunities unless you have the money to begin making them happen. Millions OK though.

Playboyize
Playboyize

wtf were you doing at cc? associates transfer?

if u failed a technical program i feel bad for you son my tech program is fun and ill be making 25hr after i graduate with no debt

sure i wont have the upward potential like a bachelors might but o well cant complain

Disable AdBlock to view this page

Disable AdBlock to view this page

Confirm your age

This website may contain content of an adult nature. If you are under the age of 18, if such content offends you or if it is illegal to view such content in your community, please EXIT.

Enter Exit

About Privacy

We use cookies to personalize content and ads, to provide social media features and to analyze our traffic. We also share information about your use of our site with our advertising and analytics partners.

Accept Exit