Thoughts on the new Veeky Forums vlog? not sure if there's already a thread

cum2soon
cum2soon

thoughts on the new Veeky Forums vlog? not sure if there's already a thread...
youtube.com/watch?v=vb1UcYKHCko

TreeEater
TreeEater

the sad little monkey doesn't even post here. too much sperg in his vids to watch sober.

RavySnake
RavySnake

/pol

BinaryMan
BinaryMan

What the fuck are you talking about? The kid seems cool and makes good vids, you are the one that would look autistic in real life...

Dreamworx
Dreamworx

getting finance tips from a 22 years old indian nu-male

Booteefool
Booteefool

thinking anyone actually watches his videos for finance tips and not for funny Veeky Forums humour

viagrandad
viagrandad

im too mature for a funny video, ive got to get back to my day trading
fuck off

Sharpcharm
Sharpcharm

passive income
never discusses interest, only dividends

lol at burgerland and their non existent interest rates.

8.5% savings rate here on 1.5% inflation rate.

eGremlin
eGremlin

i was taught not to laugh about retards therefore i cannot find any amusement in such degeneracy either.

never expected it to be any different in murica, but niggers calling each other nigger seems to be fine over there, so down syndromes are expected to fool each other i reckon.

1,2% saving rate with an inflation of 2-2.5%...

5mileys
5mileys

what is the gender, race, and drug hes on?

Illusionz
Illusionz

Where are you that your savings rate beats inflation?

idontknow
idontknow

not sure if there's already a thread...
oh I'm sure you're absolutely sure, seeing as you are biz vlogs and are shilling your own videos

oh well, here's your view

askme
askme

actually not biz blogs lol

Supergrass
Supergrass

I like this guy kek

Fried_Sushi
Fried_Sushi

this kids an idiot and has no passive income.

MPmaster
MPmaster

16% ROI on rental property with 1.5% inflation

Flameblow
Flameblow

idk he seems pretty smart and knowledgefull for a kid his age, definitely knows what he's talking about...

Inmate
Inmate

smart and knowledgeable
claims hard work = success

babbys first attempt at economics through a Marxist perspective.

Also this idiot probably does not know anything about survivorship bias. Not everyone who works hard succeeds in life.

Emberburn
Emberburn

DUDE PASSIVE INCOME IS REAL, I READ ABOUT IT ON TIM FERRIS LIFEHACKING 4 HOUR WORKWEEK MANG!!!

BlogWobbles
BlogWobbles

Nobody is taking his videos seriously. He vlogs about Veeky Forums, so people on Veeky Forums watch. He generally talks about stuff that everyone who is not a total idiot knows already, but there are plenty of idiots on Veeky Forums, so they might as well watch him.

farquit
farquit

nobody should watch idiots.

King_Martha
King_Martha

exactly, thank you..

AwesomeTucker
AwesomeTucker

bump for biz vlogs

Crazy_Nice
Crazy_Nice

I wanna cum on his face so badly

askme
askme

GET A GOD DAMN HAIRCUT

Methnerd
Methnerd

if only it was funny. but it's mostly boring and sad.

Carnalpleasure
Carnalpleasure

i think this guy is dreaming about 100 bucks right now.

Emberburn
Emberburn

he is dreaming about blowing a drunk redneck for 100 bucks but he only gets 20.

Harmless_Venom
Harmless_Venom

haha so funny man....

Emberburn
Emberburn

he has money

GoogleCat
GoogleCat

Dank videos, friend. Keep it up.

StrangeWizard
StrangeWizard

Bump

Spazyfool
Spazyfool

stop shilling your fucking videos here

SomethingNew
SomethingNew

I'm not him I'm a fan dumbass

WebTool
WebTool

yeah sure you cocksucker he doesn't have any fans. bizmonkey is incredibly boring. i mean i have seen some awful bad youtubers before not quiet that bad tho. the cretin needs a reality check hard.

Lunatick
Lunatick

yeah all the people that like and comment his videos are him...

Illusionz
Illusionz

most likely.

JunkTop
JunkTop

he has money
Where is the evidence? I see a young guy with no money and a camera. I hope things work out for him.

He will post videos for a while, and then beg for money so he can start his own business. You'll see.