Daily reminder to drink more water

Daily reminder to drink more water BUDDEH

Thanks buddeh

I drink at least 3 liters a day.

>tfw Scandinavian in Australia

Bisking bless buddeh, he would have beaten Roidmero last night 100% my guy

Does milk count?
>t. near-GOMAD

Det er ikke nok, kompis.
Du må drikke mer vann.

No

Jeg kan ikke drikke mere, for helvede, jeg sveder konstant. Er tvunget til at traene efter solnedgang, ellers doer jeg.

Men.. det er jo derfor du må drikke mer vann.
Jeg drikker nesten 3 liter bare mens jeg trener og jeg bor i -10 grader.

Jeg forsoeger, men det er svaert.

Jeg vet kompis..

Å lage denne tråden minner meg på å drikke litt hele tiden hver gang noen bumper eller jeg kommer på å holde den i live

Jeg har som regel at drikke et glas vand hver gang jeg pisser. Holder mig hydreret hele dagen igennem.

Dog er jeg altid ekstremt dehydreret naar jeg vaagner op om morgenen. Mit pis er gult som ind i helvede.

Jepp, det er på fargen du ser om du har drukket nok.
Jeg prover å drikke til det er helt klart, varierer jo hvor mye man trenger, men det er mye mer enn jeg trodde.

Husk at spise salt hvis du drikker meget vand.

jepp, spiser salt på eggene bl.a. hver lunsj.
Er en del salt i vanlig mat også for tiden

I feel you brother
>northern Scottish in Australia
>it was 42c today

Er det dumt å drikke >1l melk om dagen?

Istedenfor vann? Ja

Ellers helt greit, er ikke veldig mye å vinne på det annet enn kalorier om du bulker.
Mennesker trenger ikke veldig mye melk etter babytiden. Et kvart glass om dagen bor dekke
kalsiumbehovet, og det får du ofte i deg uansett om du har et variert kosthold, som du bor ha.

Det er i tillegg til vann.

Saa er det sgu fint nok, brormand. Det er gode makros.

Da er det helt ok om du har skandinaviske gener. Organene våre er vant til melkebasert diett. Asiatere, arabere, latinoer og svarte, not so much.

Dette er nå en norsk tråd om vann. Skriv en analyse av denne reklamen.

Det er godt i holder jer hydrerede gutter. Vi skal nok alle sammen klare det. Skål for vand!

>den foelelse naar Veeky Forums er det eneste sted hvor Skandinaviere kan enes

...

Thanks man i've been some working neet who's just been job > gym > obsessively playing monster hunter world and while I keep myself hydrated at the gym i actually forget to drink as much as i should

Yesterday i pissed at the end of the day and it was super dark yellow and i wondered why, then remembered i'd probably only drank a half litre of water, if that, the entire day

>come to Veeky Forums
>see Scandinavian waterposting
Jeg burde drikke mere vand, får maks. 1,5 liter om dagen.

Det er faktisk mega vigtigt at holde sig hydreret i kulden. Hypotermi indtraeder hurtigere hvis du ikke har drukket nok vand.

t. aftjente vaernepligt februar - juni

Imsdal reklameplakat sponset av Olympiatoppen, tipper 90tallet, kanskje sent 80tall.

På plakaten kan vi se en eldre versjon av Imsdals halvannenlitersflaske med rent kildevann og teksten Imdal™ Rent Norsk Kildevann. Bak flasken er Imsdalen malt i lette oljefarger. Teksten og fargene fremmer hvor rent og friskt dette vannet er. De blå fargene er gjennomgående i både tekst og farger brukt i bakgrunnen. Selv fjellene som omringer Imsdalen bærer et lett blått preg.

Teksten bringer tydelig frem et budskap i plakaten. Dette vannet er utvilsomt både rent og norsk. Det er mange momenter vi ser dette på. Forst og fremst står det både rent og norskt i overskriften. Imsdalen er også en kjent dal og kilde i Norge, så selv navnet fremmer budskapet. Videre har etiketten også det norske flagget svaiende i en fiktiv vind. Bakgrunnen viser også svært gjenkjennelig norsk natur med hoye fjell, korte grantrær og lekre vassdrag. Vannet som fosser ned rett bak flasken har mange av de samme fargene man kan se lenger bak i bildet, opp langs fjellet og i himmelen. Et undertema her er at Imsdals vann er så godt at de kunne servert det i himmelen, som igjen underbygger at Norge er skapt av gud, tro mot gammel norsk/norron tro.

Et annet underliggende tema her er hvordan menneskekroppen og Imsdalsvannet forenes, noe som gjor denne plakaten relevant i denne tråden. Olympiatoppen har sponset denne reklamen og fått med deres logo som har den norske vimpelen, det er ikke tilfeldig at disse har ingått samarbeid på denne plakaten. Det norske folk anses som et av de mer sunne folkeslagene i verden, og denne plakaten insinuerer at spesielt det norske vannet, men også den norske naturen, er til å takke for dette. Det er liten tvil rundt hvor viktig hydrering er når det kommer til fysisk prestasjon, og det er Olympiatoppen svært klar over.

Som konklusjon vil jeg si at plakatens budskap og tema er det samme;
> du må drikke mer vann, min venn.

Skål min venn! Vi skal klare alt.
Yeah, it's not easy hydrating sufficiently and your gym performance and overall well-being will suffer if you keep failing at the hydration game.

Har dere bare noen måneder plikt? Vi har minst 12 og vurderer å utvide.

Vi har 4 maaneder, hvilket er sat ned fra 6. Det er ret fucked, vi skal stadig laere det samme som foer, saa det er mega intenst. Arbejde fra 5 morgen til 10 aften.

Hores ikke helt optimalt ut nei.. Hva slags bataljon er du i? Du får huske å drikke mye vann!

Jeg gjorde det for 3 aar siden, er ude nu. Men var i flyvevaabnet.

Skjonner, jeg tror jeg skal tilbake nå snart og trener til det. Kan hende til blir flyvåpenet på meg også, enten slik flight controll support-greier, kommunikasjon med jagerfly o.l. eller bakke-til-luft forsvar. Var du i noe slikt?

Nej, kun basis traening. Overvejede at fortsaette, men min loejtnant insisterede at jeg ikke gjorde det.

haha okei, uflaks..

>walk in thread
>too poor to hire translator

It's alright friend, we're just talking about water

And the military, don't forget.

Yes, the military is also very big on water. We have a saying in the norwegian army, directly translated "Shame, sad, sucks. Drink water." The standard response to all whining and complaining.

Synd, trist, leit. Drikk vann.

Oh hi Muhammed. Yeah and we Norwegians also have a saying that translates to "suck a refugee cock for higher testosterone and let him fuck your wife to improve your genetics"

> we norwegians

You're not fooling anyone Mohammed

I'm not a Norwegian but I'm not from a country that let millions of refugees into it :)

> millions

Ok guy

Germany?

Such an ugly language, it's like you people are orcs

BisGOAT loosened that chin up for Yeol 'eh buddeh

Better go drink water before hunger kicks in

enjoy your diluted minerals haha

>thats sweeden bro