So many Dutch fags on this board are going to get absolutely rekt by the tax authority when they report their crypto...

so many Dutch fags on this board are going to get absolutely rekt by the tax authority when they report their crypto activity and get slapped with a 52% income tax liability because you're all neets and active day trading is all you do

wew

Other urls found in this thread:

uitspraken.rechtspraak.nl/inziendocument?id=ECLI:NL:PHR:2011:BQ2071
twitter.com/SFWRedditVideos

> He's a fag that doesn't know cryptocurrency is labeled as currency and therefore you only have to pay 1.5% over what you have.

The absolute state of fagness.

neanderthals told me they have like no tax on crypto gains or some extremely minimal? they're only fucked by net-worth tax or smth, liek no tax on gains

Too poor for taxes eeeeyyyyy

True, it's like ~1.5% over your capital each year.

that only applies if you don't day trade and if the profit doesn't represent the majority of your income which it clearly does with crypto
you're literally about to get cucked

...

Nu is het 1.5% , maar Nederland kennende laten ze deze kans niet aan zich voorbij gaan om de belasting voor crypto te verhogen. Hoop uit te cashen voordat dat gebeurt.

landverrader gespot

Yep, OP snapt er niets van. Meeste doen toch aan buy & hold. Van mij mag hij 52% afstaan als een cuck :)

Dit draadje is frauduleus en homoseksueel

IK HUIT PANNEKOEKEN MIJN KANKERFREUNDE

>52% income tax
BESTAAT NIET MEER KK MONGOOL

oke man

OP is een vuile duitserrr

they might find ways to more easily exploit the situation in the future but for now it is 1.5% if you hold. if you don't hold but actively trade it will be regarded as income tax

what part of active day trading did you not understand?

uitspraken.rechtspraak.nl/inziendocument?id=ECLI:NL:PHR:2011:BQ2071

wie #ballendiepinPRL hier
voelt goed

kanker

Ga jij lekker opgeven dat je daytrade kk imbeciel

WRONG

In nederland is crypto geen valuta absolute mongol.

pls b larp

koop nou maar gewoon nano, en bedank me later

de weg naar 1 miljoen
is op meerdere manieren te doen

Im a dutchie and I make a trade every 3-5 months. I'm scared that the government will call it active daytrading anyways. But I never cashed out and my gains are less that 20K so I might be lucky. Will buy into one more ico and then hold for a year+

hoe gaan ze het te weten komen retard, gaan ze Binance aanschrijven om je trade history op te vragen?

Fucking dutchjews speaking their disgusting language on this board again.

je moeder

Go back to sleep burger

Nee liefje van me, maar uiteindelijk zal ik wel naar euro cashen en vanwege mijn familiale banden doe ik alles 100% legit. We hebben wel geluk als dutchies man.

>Neanderlands
why do these potato heads even exist
zero worldwide significance or global recognition
if the Neanderlands disappeared it would take decades before anyone would notice

kys

1/10

Iemand die mij kan vertellen hoe ze erachter willen komen als je daytrade?

ignorant burgertard spotted

ohhhh echt?

Niet

Ever heard of Michiel de Ruyter?

more like centuries

This, they will get rekt

"4.2. (...) Het Hof is (...) van oordeel dat belanghebbende, op wie te dezen de bewijslast rust, niet aannemelijk heeft gemaakt dat hij met de handel voor eigen rekening en risico in (kortlopende) opties een meer dan louter speculatief uitzicht op het behalen van voordeel heeft. Dit zou anders zijn als belanghebbende met zijn deskundigheid, ervaring en relaties het koersverloop van de door hem gekochte (kortlopende) opties kan beïnvloeden, maar daaromtrent heeft hij verklaard dat dit juist niet het geval is (zie in dit verband tevens het arrest van de Hoge Raad van 4 december 1985, nr. 22 861, onder andere gepubliceerd in BNB 1986/86). De omstandigheid dat belanghebbende relatief veel tijd en arbeid besteedt aan het bepalen van het juiste moment van koop of verkoop van (kortlopende) opties, doet hieraan niet af. Het Hof is dan ook van oordeel dat de onderhavige handel in (kortlopende) opties voor belanghebbende geen bron van inkomen vormt met als gevolg dat het in 2003 geleden (...) verlies en de gemaakte kosten (...) geen negatief resultaat uit overige werkzaamheden vormen."

kanker, ik doe aan actief traden

Hierover zijn een aantal rechtzaken gevoerd, en uiteindelijk heeft de Hoge Raad op 9 september 2011 een uitspraak gedaan die de zaken definitief heeft beslist (in het voordeel van de day trader). Daghandel, hoe actief en winstgevend ook, moet worden gezien als een vorm van beleggen en wordt belast in Box 3.

Precies, dat is de gist van wat ik daarnet linkte maar niemand leest het kennelijk.

kanker mongootljes, leer nederlands recht.

>dat gevoel wanneer de amerikanen gelei zijn en FUD verspreiden
voelt goed man

ameriburgers zijn kankerjaloers op het meesterras

tis een boze duitser, hij had dezelfde draad een tijd geleden ook gemaakt

wat een kanker rat

Rogier waar ben je?

lol burgers being jealous that the tulip people don't have to pay same taxes.

Burgers will get raped by IRS, meanwhile Dutch bosses celebrate on their 1-2% tax max LOL.

FCKING REKKT.

Lmao at paying jews for making money on crypto.

It doesn't. Daytrading counts as vermogenbeheer.

KAOL KAOLO mongolen, hoe gaan ze ooit aan de gegevens van je exchange komen laat staan je ahrdware wallet!!!!! fucking normies echt schiet jezelf

kys

Ik heb 193k prl, die shit gaat mij miljonair maken. Als hij 4,55 is heb ik het gemaakt.

...

Dit dus stel kk apen, hoe vaak moet dit nog gezegd worden?

Als je niet letterlijk alles in op link bent VERDIEN je het om arm te blijven.