Stinkende Linkies

Vanavond gebeurt het, riemen vast.

Other urls found in this thread:

etherscan.io/address/0x42023766a4b2e94141d3ddbac1d7670d090b0e27
fynestuff.com/chainlink-vs-decentralized-oracles-analysis/
twitter.com/NSFWRedditVideo

je kkrmoeder, haha nee maar serieus, fucking chill toch dat je weet dat je in 2020 kkr rijk gaat zijn, hoeveel stinkende linkies heb jij?

kankerbeur!
ik huit pannekoeken

Doe eens normaal man, rukker.

Link is toch alleen voor straatpoepers?

hans din äckliga lilla hora, jag knullar din mamma

Meneer Rutte krijgt geen cent.

Even serieus allemaal... Is link een meme?

lol ik heb die prnt screen eerder gezien maar dat ben jij dus, keurig, heb zelf maar 5k, maar kan als ik mn andere shit verkoop op de 11k komen, ben heel benieuwd wat dit gaat worden in een jaartje of 2.

Potentie is enorm, maar $1000 is een meme.

meme

Nee, koop die shit, je kan toch zelf ook nadenken ofniet, kkrpajeet.
Laat ik het zo zegge, de voorzitter van het WORLD ECONOMIC FORUM noemt chainlink bij naam in zijn boek the fourth industrial revolution.

Groot risico, het is bijna mijn hele portfolio. Maar enige kans om het te maken in het leven in NL.

Maar ... Zo'n klein team? Vreemd toch. Ik vond de laatste presentatie wel goed van Sergey.

Het staken gaat wel ziek zijn, heb jij je al opgegeven voor linkpool of ga je zelf een node runnen?

Ze werken er al sinds 2014 aan he... en klein team zegt geen fuck, amazon is door 1 iemand begonnen en microsoft waren ook 2 gasten in een garage.

Mijn vistuig ligt in de kast naast de plastic lepel.

De "link is een meme" meme is inderdaad een meme. Het is dat je een nederlander bent dus ik zal je matsen, nieuwhomo. Link is de echte shit en het merendeel van de mensen die link fud verspreiden hebben zelf link.

Ps: als je een belg of "medelander" bent gaarne al je link verkopen want het is een kankermeme

Groetjes

ja wel maar die hadden wel veel kennis van het schrijven van software

wees niet dom en koop shift user, shiftnrg.org

Heb mij nog niet verdiept in het staken eerlijk gezegd. Heb het meeste gekocht op 35 cent en 15 cent en daarna even niet meer gekeken, alleen veel gelezen en gegoogled over Sergey etc. Ziek dat hij omgaat met zulke hoge pieten en mensen nooit verder van hem gehoord hebben. Dat zegt mij al dat er iets veel groters achter de schermen aan de gang is dan wij denken.

Jullie zijn allemaal kankerdom.

kerel je krijgt 0,1 tot 1% per maand in de eerste 2 jaar maar ze denken na 4 a 5 jaar dat je zo`n 5% per maand betaald krijgt als je staked... holden voor het leven.verkoop aub je link... denk je gvd echt dat ze geen programeurs hebben? ze hebben gvd (zonder dit aan te kondigen uiteraard) een programeur van tesla en nasa in dienst... kkr, als je zo dom bent als jij verdien je link oprecht niet.

Who here doesn’t speak this shitty language but reading anyways?

You're not alone user. Laughing my ass of about 'niuewhomos' tho

Zo kankerveel nieuwe miljonairs dit jaar

kankernieuwhomo.

Wat gaat er gebeuren vanavond?

Kippen neuker, my friend!

Hoe weet je dan dat ze programmeurs van Nasa en Tesla in dienst hebben?

jazeker, nu alles verkopen graag meneertje.

geef eens meer uitleg

Broeders dit is onze enige kans om miljonair te worden. Een andere manier is er in NL amper.

60k kankerbelg hier

ik koop het hele land op bij 1000 euro link

Voor de rest, doe je eigen onderzoek kkrnewfag.

Hallo medemillionairs 2020, nog ffe volhouden

15k stinkies

hoe rijk ga ik worden??

niemand weet het, ga je staken? dan kkr rijk, heb geduld.

NEO, ETH, NANO, VEN, ICX

gratis 2020 millionair

Wat is jouw verwachting dan van Link? 10$ lijkt me opzich wel reëel, denk dat 50$ wat fantasie is.

$3-$5 Mainnet
$10-$50 als partnerships bekend worden
$50+ Grootschalige adoptie

>26k linker

5$ eoy, en 2020 kan die 1000 echt gaan gebeuren, als chainlink gaat doen wat het zegt te gaan doen zijn wij zo ongelofelijk rijk, heeft ook niet veel met btc te maken aangezien je betaald word in chainlink als je staked, en bedrijven dus chainlink moeten hebben.

Jow bazen! We gaan mooie tijden tegemoed

Ik raad jullie aan om alle kontneuker threads te lezen om een goed beeld te schetsen van de potentie van Link.

thats very conservative

etherscan.io/address/0x42023766a4b2e94141d3ddbac1d7670d090b0e27

Mooie stash, maar bijna geen ether?

better be conservative, then 1000eoy moonboy.

over wtf praten jullie wat zou vanavond moeten gebeuren

jezus, jij bent nieuw hier ofniet, die shit word elke dag gepost.

true
but 50 is ridiculously low
that would put it at the marketcap of ath full hyped tron
and tron doesnt have anything
no product, no coin, no wallet, no real partners
and by the time of large-scale adoption the cryptomarket is booimng
i call 150 at least

I like how I can understand most of the posts just by knowing the context
dutch is like a retarded version of english

Hou je adem in, en VISUALIZEER

U summed up this tread pretty nicely in one picture tho.

Waarom zijn er zoveel linkposts? Wat een kk munt man. Wie valt daarvoor lmao

Link is een rare, maar het hele idee in uitvoering kan wel erg veel geld opleveren

>dutch is like a retarded version of english

zeg dat tegen m'n gezicht neuker niet online en zie wat er gebeurd

Kweeniet man, buiten deze chan hooren we nooit wat over link, schijnt dat r een propaganda groep is die hier spamt.

Niemand gebruikt neuker zoals dat. Ga terug naar google translate vuile homo.

kkr pajeet, de gemiddelde decemberfag snapt chainlink niet en ze doen 0 aan marketing, koop die shit.

Heb 300k, dus kom maar door.

ik hoop niet dat je probeert te impliceren dat ik geen nederlander zou zijn...neuker

Jij bent niet zo slim he? Ga van mn board af vuile kanker mongool

Zelfde hier

40 dollar is wel mogelijk toch ;_;

echt he, wat een kankermongool.

Damn, gegarandeerde (Jij).

Hoedanook, shill me je shitcoin jonges.
>hurr durr je snapt 't niet jonguh
'k heb 't bekeken maar ben niet overtuigd, als er iets is dat 'k niet heb gezien zeg 't dan mogool, want je klinkt als zo'n fucking scammer die nooit zegt waarom iets goed is, alleen "haha jij bent dom".

"neuker" lmfao wie gebruikt dat serieus. Nog nooit in die zin gehoord. Is logisch als je vertaalt van fucker ofzo.
Turk.

ok, je snapt blockchain toch? het probleem is echter, als jij met je bedrijf verkeerde informatie ingeeft in een smartcontract en dat afleverd bij een ander, gaat dat nu gewoon fout, dit probleem fixxed chainlink, ze hebben een parnership met zeppelin os, die op dit moment de nr 1 in gecentralizeerde oracles zijn, en ik heb idd niet echt zin om alles uit te leggen, kijk wat youtube videos ofzo.

>Is logisch als je vertaalt van fucker ofzo.

dat is de grap, autistisch ventje. is dit je eerste nederdraad ofzo??

Ja dat weet ik, maar oracles zijn helemaal niet interessant, wat je neemt data van 5 verschillende sources? Wow geweldig, wat een revolutie -_-

Godverdomme wat ben jij grappig joh. Krijg abs van al dat lachen.

Laat maar, het is de verwachting dat smartcontracten echt gaan opblazen zo rond 2020, laat ik het zo zeggen, hier een keer keer een paar 100 euro instoppen kan wel eens heel slim zijn, bovendien kan je link ook staken op bijvoorbeeld linkpool.io 1% rendement per maand met een max van rond de 5% per maand.. gast dat is fucking goud.

>collegas lachen mij uit omdat ik 50k kwijt ben geraakt sinds januari
>50k winst
>mijn gezicht wanneer

Hoeveel van jullie gebruikt GNU/Linux voor linkies?

Ether staat op nano ledger

Dat kan heus wezen maar denk eerder dat Ethereum hier beter voor is. We zien wel. Success met je investering.

Wie /gulden/

it's also a retarded version of German
scheiß käsköppe

>Friendly reminder that german is a shitty bootleg version of dutch
Blijf boos nazi

^das

ja, maar niet verder vertellen he

lees dit eens fynestuff.com/chainlink-vs-decentralized-oracles-analysis/

>mensen vertellen over je crypto investeringen

volslagen debiel

Wie heeft ook VIA airdrop gekregen gister

Looking for those 1k eoy dubs!

Haha 1%-5% per maand doe eens normaal.Denk eerder per jaar.

Nou nou, hele vent ben jij hoor.

ga lezen nerd, als link op 5$ staat krijg je voor 1k link ongeveer 200dollar.

>3-5usd mainnet

Ligt toch echt aan de partners die ze gaan onthullen, ik ben nog niet zo zeker van 3-5usd in deze berenmarkt.

same, 5$ eoy zou chill zijn, is een x10

Idd, had eerder 1-5 moeten zijn ja. 5 als de bull weer tot leven komt.

Link zal nooit iets onthullen, dit heeft Sergey zelf gezegd. De grootste deals zoals Swift zullen niet eens door Swift bekendgemaakt worden waarschijnlijk omdat dit via hyperledger gaat.

Ja inderdaad, er zijn veel exit scams waar je je geld moet "staken" om wat % te nemen elke maand.
Zie FalconCoin, HomeBlockCoin, BitConnect, LendConnect.
Als er geen risiko is uitgelegt op de website kan je je geld gedag kussen.

Het verloopt via smartcontract dus frauderen is vrijwel onmogelijk, de risico's staan ook uitgelegd en hoe die vergoed worden wist je natuurlijk al want je doet wel je research toch kankerhomo

oke gaat die prijs dus ook nooit omhoog

Ik zou het inderdaad niet kopen achmed blijf ver weg

De rewards voor node operators zijn nog niet eens bekend. De grootte van je linkstack en de betrouwbaarheid die jij levert aan het netwerk bepalen hoeveel mensen jou zullen kiezen als een van hun node operators. Ook zou je dit zelf op moeten zetten.
Een alternatief is linkpool waarbij alle link in 1 "pool" wordt gegooid om zo een zeer betrouwbare node operator te creeren. Dit gaat wel ten koste van een 30% fee.

hahahah chainlink is echt totaal niets zoals die kkr coins die jij hier noemt, ga je schamen.

Jonge daar hebkt nie over heb t over "lending platforms"

Bijna 600 link bij elkaar verzameld. Wordt ook ik stinkend rijk gasten?

chainlink is een meme, trap er niet in! Overigens dienen jullie allen te stemmen voor een degelijke partij in de komende gemeenteraadsverkiezingen.

i saw the title and that was all i needed to understand what this thread would be about

wie hier /Ark/ ?

Zeer grote Nederlandse community en gepartnered met Blockport, een Nederlandse DEX met fiat pairs en meer zooi, Beta lanceert deze maand.

>stemmen voor een degelijke partij in de komende gemeenteraadsverkiezingen.

DENK dus.