€1000 eind van het jaar

€1000 eind van het jaar

Attached: 1520731407667.png (733x464, 125K)

niet grappig >:(

sowieso, linkhomo`s rapporteer.

Ik heb 100.000 gekocht, bedankt!

Attached: HODL.png (640x480, 296K)

Teveel Nederlanders hebben link. Jullie worden allemaal gememet.

XTC is een illegale substantie

what manner of nigger talk be this?

Het gedoogbeleid omtrent softdrugs zoals wiet deugd niet.

Als LINK geen €1000 waard is over 2 jaar werp ik mijzelf van de ballustrade in de Tweede Kamer. Mijn laatste maaltijd zal een Big Mac zijn.

Link is een kankergoeie investering en zal uitrijzen tot een van de grootsten der crypto! Hoezee!

Goedemiddag dames en heren. Graag zou ik deze gelegenheid te baat nemen en u vragen naar uw mening met betrekking tot de ontwikkeling van de valuta waarde van Bitcoin over precies 1 uur.

(A) Boven de $8k
(B) Onder de $8k

Dank u vriendelijk.

Zit 100% in REQ en ik ben het ermee eens. 1000 euro aan t eind van het jaar.

LINK 10 euro.

kanker op met jullie stinkie linkies

Heilige schijt, meme magie is echt.

Hierbij zou ik u graag feliciteren met uw prachtige trips, hoewel ik het betreur dat dit heugdelijk feit gepaard gaat met stinkende linken.

Sterf met een gezwel aan je kontgat, ik ben ingetethert ik koop wel weer later in. Hodlen is een meme

Ark 100 euro eind van het jaar. Als je niet in ark zit ben je een smerige plebejer en zal je nooit rijk worden.

Nerd ga nooit all in. Maar REQ gaat je wel rijk maken. Hoeveel heb je? Ik 233.000.

Attached: Screenshot_20180327-182130.jpg (1013x1078, 349K)

Hoezo thether als je ook gewoon kan cashen in harde euro's? Ben je vergeten dat je geen Amerikaan bent en geen belasting hoeft te betalen over die shit? 1 januari ieder jaar telt alleen voor je vermogen.

ik HAAT link

ark ark sowieso!

Get a lozenge for your throats, you Moroccan braphogs

Waarom zijn alle ERC20 munten totale kanker, en niet meer dan een snel geld grijp methode voor de makers? Bewijs me verkeerd

Omdat je er zelf ook goed aan kan verdienen.

Attached: Screenshot_20180327-183801.jpg (598x390, 80K)

dacht het al, geen antwoorden, verkoop je REQ al maar

Mooi, waarom verkoop je niet en koop je er een huis mee?

Ga ik doen, vermogensrendement betaal ik gewoon met IB natuurlijk. 80% gaat naar me rekening, 20% om te FOMOen als tether

fuck off with your alien tulip language

En je laat dit serieus doodbloeden ? Je gaat me niet vertellen dat je 1 milli had begin januari whaha

Ik heb 2 ton gecasht toen alles naar de kanker ging. Over de laatste maand heb ik er weer een ton ingestopt en lekker laag gekocht. Ik ga voor minimaal 1 miljoen. Die shit gaat echt wel weer omhoog. En ik heb zoveel REQ en PRL dat elke cent stijging al een paar 1000 oplevert.

my family rode the tulip bubble, a bit more respect please

Waarom is REQ en PRL anders dan die 2000 andere dode muntjes?

dutch

Netjes netjes, ik koop een fiat panda van me gainz en ben klaar met deze baggerzooi

Ik ben het met je eens je moet optijd uitstappen. Maar qua roadmap heeft prl binnenkort een aantal gunstige mijlstenen. De beermarkt fuckt wel met m'n plan, maar redelijk korte termijn overleefd prl nog wel.

REQ aan de andere kant klinkt een stuk gunstiger als langere termijn investering. Ik weet niet of je de Whitepaper hebt gelezen maar dit project kan heel goed een solide platform worden wat daadwerkelijk gebruikt wordt waardoor die munt in de top 20 komt en de munt op korte termijn niet doodgaat.

Maar het misschien heb ik het mis en verlies ik alles. Whatever. Nog steeds een ton op m'n rekening vriend.

Nu ja, je hebt gelijk, het boeit allemaal niet het is toch winst. Heb de whitepapers niet gelezen omdat ik geen fan ben van ERC20 munten.

Over PRL weet ik helemaal niets.

Ik heb momenteel mijn geld op EOS staan omdat dat een mainnet krijgt.
Maar grootste deel van mijn winst ontvangen begin januari

>Heilige schijt, meme magie is echt.
Bukt allen voor kek! Onze heer, meester en verlosser!

Kijkt nu ne keer!

Lekker bezig pik.

Prl krijgt eerst airdrop 1:1 van nieuwe munt shl 6 april. Daarna zelfde maand mainnet en hoogstwaarschijnlijk binance listing. Het gunstige van prl is dat de prijs gekoppeld wordt aan storage, 1 prl is minimaal 64 gig per jaar. Dat zou in theorie de prijs hard moeten laten stijgen, want bij google is 64 gig per jaar 5 of 12 dollar.

Voor korte termijn gains kun je wat prl halen dus. Alleen risicovol omdat markt zo kut is.

Hmm bedankt, lijkt me wel goed. Ja risicovol dat wisten we al voor we eraan begonnen natuurlijk

Als stinkende linkies 1000$ EOY zijn gaan wel allemaal biertje doen en daarna hoeren neuken in Amsterdam he jongens?

gaat nooit gebeuren, doe de berekening

Als ze 100$ zijn ben ik al miljonair dus boeie.

Link zal nooit meer dan $2,5 worden.

Attached: 15179607284101.jpg (1680x1260, 570K)

zeker wel homo

nee, link houders zijn nieuwflikkers, bewijs me verkeerd

Attached: 1508250479385.png (559x366, 205K)

Kankerhomo's hier. Er is maar een coin die potentie heeft en dat is bitcoin cash.

wat denken jullie long term denk dat we nog een tijdje kankeren en ergens op 4500$ ish bottomen in 3 maandjes. Kheb 50k klaar liggen om projecten te kopen die solid en erg laag van ATH staan

BCH. Proberen die niet ETH na te doen maar dan met maanden ipv jaren ervaring, twee jaar achterstand en minder developers? Niet laten me lachen.

U bent allemaal een homoseksueel

als link 1000 wordt behoor ik tot top 1000 rijkste nederlanders

gelijk verkopen die rotzooi en koop er goud voor.

Attached: 1522066573470.jpg (600x900, 161K)

Link is een meme, jullie hebben toch niet echt link gekocht?? Of hebben jullie nu 50% link en 50% bazinga coin als portfolio? kanker dom echt, kanker dom jullie

Jullie zijn allemaal dom.

1000$ eoy is een meme.
1000$ binnen paar jaar niet.

BTC gaat naar de miljoen$. Denk je echt dat LINK niet 0,1% van de prijs van BTC kan halen? Word wakker.

Jullie zijn allemaal early adopters. Jullie worden allemaal rijk. En ik houd van jullie allemaal! hoe erg jullie ook tegen mij kankeren.

ga maar weg, troll/shiller. btc 1 million, gtfo

BIJNA $8000 GEBROKEN AAHHHH

Attached: 1502182441237.jpg (240x200, 10K)

bitcoin 7000 euro over een week. 100 euro aan het van het jaar

west vlaming hier

80 000 link, geen spijt, ik verkoop de helft aan 100$, de rest hou ik voor mn kleinkinderen

Nederlands klinkt kanker slecht

groot indien waar

Ik heb 600 PRL. Ga ik het redden in 2020?

KEK!

Jij gaat naar €0

Attached: adorablekanker.png (518x388, 98K)

We kunnen alsnog rijk worden door ethereum apps te bouwen, veel mensen gooien daar geld in, ik heb ervaring iemand interesse om iets te bouwen?

Zie games as fucking POWH3D, letterlijk een pyramide.

Ik heb een top idee.

Wacht tot Request Network mainnet uit is (deze week).

Maak daarna een Dapp voor Request Network voor het gokken met online games.

Zorg ervoor dat je beide spelers hun crypto in een smart contract stopt aan het begin. En wanneer de online match (CS;GO/Heartstone/PUBG etc) gewonnen is wordt automatisch alles naar het adress van de winnaar gestuurd.

Reden waarom dit op Request Network gebouwt kan worden is omdat Request Network alle verschillende crypto ondersteund dus je niet persee ETH of ERC20 hoeft te gebruiken voor de smartcontract maar ook bijvoorbeeld BTC, of wat dan ook kan vergokken.

Denk aan alle chinezen/tieners die dit willen doen. Ook streamer potentieel heeft dit.

Je kan via de Dapp een kleine fee aftrekken en dat is je winst.

Goed idee toch? Je mag hem gratis hebben.

Veel te weinig.

Holy fuck dat heeft meer potentiele markt dan ETH zelf, wtf gast! Het enige probleem is dat je moet vertrouwen dat er niet gecheat wordt in het contract. Ik zou een weddenschap zelf op kunnen zetten voor een ton, en als iemand die callt voeg ik gewoon verkeerde waarde in. Je kan er misschien met oraclize harder omheen maar dat is nog steeds cheatbaar.

Maar DApps bouwen OP REQUEST MAINNET is een fucking goed idee, mijn god man! Dat is een nieuwe markt, die direct aanboren is een fucking goed idee.

HELD

met hoeveel begon je?

Attached: 1520559932917.png (640x477, 444K)

14k in november 2017.
Steeds minimaal 60% winst op een nieuwe coin gezet als iets was uitgepumpt. M'n grootste klapper was 10k € prl kopen op 7 cent.