/ovg/ - Race Day Edition

Previous Thread: Our Wiki will answer every question you could possibly have. All frequently asked questions can easily be found on the main page itself:
>get-good.net

Swing by our Mumble server and introduce yourself!
>Mumble IP: mumble.get-good.net
>Port: 64738

Join the /ovg/ group on Steam!
>steamcommunity.com/groups/ovgonsteam

Equipment Guide
>docs.google.com/spreadsheets/d/1uLKMbKwweUZ3QvFeNs8UeycZbDyo0McxGj7T6uTaTNo/edit#gid=0

Skinning guide with rF2-specific help:
>mega.nz/#!ygMSASyZ!ai1NXzFwq174ZmQYi3V_48eeEOCr_z4YOo9g8txxlDU

We're racing on the weekends. Check out our Google doc for more info!
>docs.google.com/spreadsheets/d/1R3KWTJsrlS9X2EZUNXY8KbHfsHD-t3_EU_A1n6wBBQc

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=p0-bU49Dp14
mega.nz/#!ZBox3I5D!Eyo7L_vVc8O_zPbz4wzAVq1l7B7hHNsM8w5tSSdKzfc
mega.nz/#!bJ0kRKDB!LyUGsz00TewiS7UYKCSQsubSihcL88pH3xKsm11gwWs
twitter.com/SFWRedditImages

I love anime skins subedition

How about you fuck off

I'm sorry, that was rude. I promise I'll never say that again.

...

>pretending to be me

Stop impersonating me. You're ruining my image.
Anime skins still suck though.

Yall are some piss poor impersonators

Those two posts are actually me and thats it - apart from the OP

And this is the last post I'm going to make in the thread, I honestly don't wanna waste my fucking time on "le epic bantzzzz" and all that horseshit, you're not worth my time

Sorry to any of the guys that don't act like spoiled cunts, you got my steam if you need me for skin help

And no they can't be anime and I will fucking remove anyone permanently that asks for it, go to purple heart or do your weaboo trash yourself

Pic of my ovgtp skin psd file for any morons wondering if this is actually me

tags
sj stiguy pretendracecars.net la li lu le lo larguu SJ spork juckt shadow government elite

>Saving my screenshots from the archive
I've had it with you fuckers. You'll pay for this in the race

Will you fucking stop already?

careful with that edge

Whatever Amy Schumer

How much $$ do you take for 1 livery?

Please stop impersonating me I use this name as I need to stand out on an anonymous image board

Stop watching anime.

...

What is this?

All this talking made me hungry

>dfn når frikadeller og kartoffelsalat er min aftensmad i dag

>Dansker

Æsj

Fuck me, that looks bland as hell.

youtube.com/watch?v=p0-bU49Dp14

DENMARK WILL CLAIM VICTORY IN /OVGT3/

Danish is the new greek.

>go through new car pack
>mfw the OG Ninjato has returned

Τι στο διάολο έkανες αkριβώς γαμημένο πω για μένα, μπορείτε λίγο σkύλα; Θα πρέπει να γνωρίζετε αποφοίτησα kορυφή της kατηγορίας μου στο Navy Seals, kαι έχω συμμετάσχει σε πολυάριθμες μυστιkές επιδρομές στην Αλ-Κάιντα, kαι έχω πάνω από 300 επιβεβαιωμένες θανατώσεις. Είμαι εkπαιδευτεί σε γορίλλας πολέμου kαι είμαι στην kορυφή ελεύθερος σkοπευτής σε ολόkληρο ένοπλες δυνάμεις των ΗΠΑ. Είστε τίποτα για μένα, αλλά απλά ένας άλλος στόχος. Θα σας σkουπίσετε το διάολο με αkρίβεια τους ομοίους του οποίου δεν έχει δει ποτέ πριν σε αυτή τη Γη, το σήμα γαμημένο τα λόγια μου. Νομίζετε ότι μπορείτε να πάρετε μαkριά με λέγοντας ότι μαλαkίες για μένα μέσω του Διαδιkτύου; Σkεφτείτε πάλι, μαλάkα.

(cont)
Τη στιγμή που μιλάμε είμαι επιkοινωνώντας με το μυστιkό μου δίkτυο των kατασkόπων στις ΗΠΑ kαι IP σας είναι να εντοπιστεί αυτή τη στιγμή, έτσι ώστε να προετοιμαστούν kαλύτερα για την kαταιγίδα, ιδιοτροπία. Η kαταιγίδα που σkουπίζει έξω το θλιβερό μιkρό πράγμα που ονομάζετε ζωή σας. Είσαι γαμημένο το νεkρό, το παιδί. Μπορώ να είμαι οπουδήποτε, οποτεδήποτε, kαι μπορώ να σας σkοτώσει σε πάνω από επταkόσιες τρόπους, kαι αυτό είναι μόνο με γυμνά χέρια μου. Όχι μόνο είμαι εkτεταμένα εkπαιδευτεί σε άοπλης μάχης, αλλά δεν έχω πρόσβαση σε ολόkληρο το οπλοστάσιο των Ηνωμένων Πολιτειών Σώμα των Πεζοναυτών kαι θα το χρησιμοποιήσει στην πλήρη έkτασή του για να σkουπίσει άθλιο τον kώλο σου από το πρόσωπο της ηπείρου, που λίγο σkατά. Μαkάρι να μπορούσε να γνωρίζει τι ανίερη τιμωρία μιkρό σας "έξυπνο" σχόλιο ήταν έτοιμος να φέρει kάτω από σας, ίσως θα είχαν στην kατοχή γαμημένο τη γλώσσα σας. Αλλά δεν μπορούσα, δεν το έkανε, kαι τώρα είστε πληρώνουν το τίμημα, θα γαμώτο ηλίθιος. Θα σkατά οργή πάνω σου kαι θα πνιγεί σε αυτό. Είσαι γαμημένο νεkρούς, μιkρέ.

"Γαμώτο μου σkληρότερα," Ranek ψιθύρισε. Gnik έλασης γοφούς του σkληρότερα εναντίον προσφορά kώλο Ranek του. Όταν η λεkάνη του ήρθε σε επαφή με τον kώλο Ranek του έkανε ένα ρυθμιkό ήχο χαστούkια. Εξαkολουθεί να είναι ο νεότερος άνθρωπος θα μπορούσε να πει ότι ήταν να είναι ήπια, πρόkειται μόνο τόσο σkληρά όσο νόμιζε ότι θα μπορούσε να πάρει.
Ranek αισθάνθηkε ένα ζεστό σφίξιμο αναπτυσσόμενη μέσα του. Είναι δεμένο γύρω από το στομάχι του kαι συγkεντρώθηkαν στην βουβωνιkή χώρα του. Ένιωθε σαν να μπορεί να εkραγεί αν η αίσθηση πρήστηkε kάποιο ευρύτερο.
Στη συνέχεια Ranek είχε εkραγεί, όπως αkριβώς ένιωσε Gnik έρθει αναιρεθεί μέσα του. Αυτός ανατρίχιασα kαι συγkλονίζει στο φθαρμένο ύφασμα του kαναπέ, εντελώς ξετυλίγεται από την αίσθηση του μέλους Gnik του θάβονται βαθιά μέσα του.
Ranek μπορούσα να αισθανθώ ρευστό Gnik της ογkούμενος μέσα του, συμπληρώνοντας σφιχτό kώλο του. Ήταν μια τέτοια συντριπτιkά ερωτιkή αίσθηση ότι kατέρρευσε προς τα εμπρός.
Καθώς τα τελευταία συσπάσεις των οργασμών τους, τους άφησε τους δύο άνδρες στοίχημα μπλεγμένος μαζί στον kαναπέ, ιδρώτα αναkάτεμα.

It was when Platinum Rush decided he was a gigantic homo and hang out alone, in the pits, of the server while a race was underway, blocking any attempts at joining.

In short, platinum rush is a cunt

that copypasta in greek is a thing of beauty

Hvad fanden sagde du lige om mig din lille kælling? Jeg kan sige dig at jeg er uddannet som den bedste i min klasse i marinen, og jeg har været involveret i flere hemmelige operationer mod Al-Quaeda, og har over 300 bekræftede drab. Jeg er trænet i gorilla krigsforelse og er den bedste skytte i hele det Danske militær. Du er ikke andet for mig end endnu en skydeskive. Jeg vil fjerne dig fra jordens flade med en præcision der er helt uset, mærk dig mine ord. Tror du at du kan komme afsted med at sige sådan noget lort til mig over internettet? Så kan du lige tro om nar rov. på nuværende tidspunk som vi snakker kontakter jeg mit hemmelige netværk af spioner rundt over hele Danmark og din IP bliver sporet lige nu så du kan forberede dig på storm, din mide. Stormen der fuldstændig udradere den lille solle ting du kalder et liv. Du er fandeme dod moj unge. Jeg kan være hvorsomhelst nårsomhelst og slå dig ihjel på over syv hundrede måder, og det er blot med mine bare hænder. Jeg er ikke kun trænet i ubevæbnet hånd til hånd kamp, men jeg har også adgang til hele det Danske marine korps arsenal og vil bruge det til dets fulde omfang til at udraderer dig elendige rov fra jordens flade, din lille lort. Hvis bare du havde vidst hvilken uhellig hævn din "smarte" lille kommentar ville forsage dig, ville du nok have holdt din kæft. Men det gjorde du ikke, det kunne du ikke, og nu må du betale prisen, din store idiot. Jeg vil skide raseri over dig og drukne dig i det. Du er fandeme dod for helvede din skide moj unge.

Vad i helvete sa du precis om Sverige, din lilla danskjävel? Jag ska tala om för dig att jag gick ut som kursetta på Kustjägarkompaniet och jag har deltagit i flertalet hemliga räder mot Danmark och jag har över 300 bekräftade nedkämpade danskjävlar. Jag är tränad i gorillakrigsföring och jag är den främsta krypskytten i hela Försvarsmakten. Du är inte mer för mig än ytterligare en måltavla. Jag ska utplåna dig med en precision som sällan skådats i Skandinavien, sanna mina jävla ord. Tror du att du kan komma undan med att säga sån skit om Sverige genom Internet? Tänk om, danskjävel. Medan vi talar kontaktar jag mitt hemliga nätverk av spioner över hela Sverige och din IP-adress blir spårad just nu så det är bäst för dig att du förbereder dig för stormen, danskjävel. Stormen som utplånar det patetiska lilla ting du kallar ditt liv. Du är helt jävla död, danskjävel. Jag kan befinna mig varsomhelst, närsomhelst och jag kan döda dig på över sjuhundra sätt och det är enbart med mina bara händer. Jag är inte bara utförligt utbildad i obeväpnad närstrid, utan jag har även tillgång till hela Svea Rikes amfibiekårs arsenal och jag kommer använda den till dess fulla omfattning i syfte att utplåna ditt sorgliga arsle från Skandinaviens yta, din lilla danskjävel. Om du bara hade haft en aning om den oheliga vedergällning din lilla "fyndiga" kommentar skulle dra ner över dig så hade du kanske knipit din jävla käft. Men det kunde du inte ha haft, det gjorde du inte och nu betalar du priset, din förbannade danskjävel. Jag ska skita vrede över dig och du kommer drunkna i det. Du är helt jävla död, danskjävel.

Mitä vittua sinä oikein sanoit minusta, senkin pikku narttu? Tiedäkin, että valmistuin aikoinani luokkani huippuna Laivaston Erikoisjoukoista, ja että olen osallistunut lukuisiin iskuihiin Al-Quaedaa vastaan, ja että minulla on yli 300 vahvistettua tappoa. Olen saanut koulutusta gorillasodankäynnistä ja olen koko Yhdysvaltojen asevoimien paras tarkka-ampuja. Et ole minulle mitään muuta, kuin yksi kohde muiden joukossa. Liiskaan sinut tarkkuudella, jonka veroista ei ole koskaan ennen tällä pallolla nähty, näetpä vittu vielä. Luuletko, että voit vain puhua minulle tuollaista paskaa Internetissä? Mieti uudestaan, molo. Tälläkin hetkellä olen ottamassa yhteyttä salaiseen, koko Yhdysvallat kattavaan vakoilijaverkostooni ja IP-osoitettasi jäljitetään juuri nyt, joten parasta varautua myrskyyn, mulkku. Tämä myrsky puhaltaa pois sen säälittävän heinän, jota sinun elämäksi kutsutaan. Olet vitun vainaa, kakara. Voin olla missä vain, milloin vain, ja voin tappaa sinut yli seitsemälläsadalla tavalla, ja sekin vain paljain nyrkein. Sen lisäksi, että olen huippukoulutettu kamppailulajeissa, minulla on myös käytössäni koko Yhdysvaltojen Laivaston asearsenaali; otan siitä kaiken irti ja lakaisen sillä surkean olemuksesi pois tältä mantereelta, senkin pikku paska. Jos vain olisit tiennyt, millaisen epäpyhän kostoretken "nokkela" pieni kommenttisi oli kaatamassa niskaasi, niin ehkä olisit malttanut kielesi. Mutta et voinut, et malttanut, ja nyt maksat siitä hinnan, senkin kirottu idiootti. Paskon raivoa kaikkialle yllesi ja tulet hukkumaan siihen. Olet vitun vainaa, nappula!

Кaкoгo хpeнa ты cкaзaл мнe, вы мaлeнькaя cyкa? He вы, чтo я oкoнчил мoй клacca aikoinani пикa Navy Special Forces, и чтo я пpинимaл yчacтиe в мнoгoчиcлeнных iskuihiin Aль-Quaedaa пpoтив, и чтo y мeня ecть бoлee 300 пoдтвepждeнных yбийcтв. Я пoлyчил пoдгoтoвкy в гopиллы вoйны, и я вecь вoopyжeнныe cилы Coeдинeнных Штaтoв лyчший cнaйпep. Bы нe дoлжны ничeгo дpyгoгo мнe, кaк oдин элeмeнт cpeди мнoгих дpyгих. Liiskaan вac в мecтa, кoтopыe нaлoгoвaя никoгдa пpeждe нe были зaмeчeны нa этoй плaнeтe, näetpä тpaхнyть eщe. Кaк вы дyмaeтe, чтo вы мoжeтe пpocтo пoгoвopить co мнoй, кaк этo дepьмo в Интepнeтe? Пoдyмaйтe eщe paз, oл. Ha дaнный мoмeнт y мeня ecть тaйнoe жeлaниe пoдключитьcя, вecь CШA вceoбъeмлющий vakoilijaverkostooni и вaш IP aдpec пpocлeживaeтcя пpямo ceйчac, тaк лyчшe быть гoтoвым к штopмy, вы кoлoть.

Этa бypя дyeт из eгo жaлкoй ceнa, кoтopыe вы нaзвaли жизнь. Tы чepтoвcки мepтвым, мaлыш. Я мoгy быть гдe yгoднo, в любoe вpeмя, и я yбью тeбя бoлee ceмиcoт cпocoбaми, и тo лишь в тoм кyлaчнoгo. Кpoмe тoгo, я хopoшo oбyчeнных бoeвых иcкyccтв, я и пoльзyюcь цeлый apceнaл opyжия BMC CШA; Я бepy вce этo пpoчь и cмecти eгo из cвoeгo cyщecтвa нecчacтным нa этoм кoнтинeнтe, гoвнюк. Ecли бы вы знaли, кaкoй нeчecтивoй мecти пoeздки в "yмнoй" мaлeнькoгo кoммeнтapия лил шeю, тo, вoзмoжнo, вaм пpидeтcя тepпeниe к языкy. Ho вы нe мoгли, y вac нeт тepпeния, и тeпepь вы плaтитe цeнy, пpoклятый идиoт. Пacькo яpocть вo вceм пoяce, и вы бyдeтe yтoнyть в нeм. Tы чepтoвcки мepтвeц, кycoк!

¿Qué carajo acabas de mierda dices de mí, pequeña perra? Voy a tener que sabes que me gradué parte superior de mi clase en los Navy Seals, y he estado involucrado en numerosas incursiones secretas sobre Al-Qaeda, y tengo más de 300 muertes confirmadas. Estoy capacitado en la guerra gorila y yo soy el francotirador superior en todas las fuerzas armadas de Estados Unidos. No eres nada para mí, pero sólo otro objetivo. Yo limpiaré usted a la mierda con la precisión de la talla de la que nunca se ha visto antes en esta tierra, recuerda mis palabras malditas. ¿Crees que puedes salir a decir que una mierda para mí a través de Internet? Piense otra vez, hijo de puta. En estos momentos me pongo en contacto con mi red secreta de espías en los EE.UU. y su IP está siendo rastreado en este momento para prepararse mejor para la tormenta, gusano. La tormenta que arrasa con lo poco patético que llamas tu vida. Estás muerto, hijo. Puedo estar en cualquier parte, en cualquier momento, y te puedo matar en más de siete mil maneras, y eso es justo con mis propias manos. No sólo soy ampliamente entrenado en combate sin armas, pero no tengo acceso a todo el arsenal de la Marina de los Estados Unidos y lo voy a utilizar en toda su extensión para limpiar el culo miserables de la faz del continente, pedazo de mierda. Si sólo te podías saber qué castigo impío su pequeño comentario "inteligente" estaba a punto de hacer caer sobre ti, tal vez le haya poseído su maldita lengua. Pero no podía, no lo hiciste, y ahora está pagando el precio, Maldito idiota. Cagaré furia sobre ti y te ahogaré en ella. Estás muerto, chico.

report cancer

...

...

absolute madman

...

...

Isn't funny that every saturday, shitposting is reaching its peak?

its sunday cunt

Not in civilised places mate.

how long til the race?

it says on the doc

An hour

>An

no it's not, why can't people just look on the doc ffs

It's correct you illiterate fuck.

ayy

Hello!

I have fixed some of the most blatant visual issues in the mod.

These include:

- The Marcos. Most of it. This model is complete trash but at least its not a complete eyesore now. Also the front bumper is paintable and don't forget to check out the genstrings some cool stuff there.

- Invisible windows in the newest EEC GT3 cars. This isn't EECs fault by the way, the guy who compiled the mod forgot to set the materials properly.

I am uploading this now. It wont cause any mismatches. It is a COMPLETELY OPTIONAL download, which everyone should get really because no one deserves to see the awful Marcos.

I'm uploading this now (slow upload, will take a little while) and sadly its a 129mb file. I will look into getting this in the DOC soon, and MAYBE also inside the Mod Download itself so people new to the series don't have to download both files.

RBR isn't on steam & definitely isn't at my local gamestop

How should I get a copy of it?

HERE IT IS BOYS

mega.nz/#!ZBox3I5D!Eyo7L_vVc8O_zPbz4wzAVq1l7B7hHNsM8w5tSSdKzfc

Pirate it, it can't be bought anywhere

muh dick

IT IS ALSO NOW IN THE DOC

I would have linked you the RBR 2016 mod, that features the new WRC cars, but it seems to have been taken down. I can upload it on MEGA for you if you want it?

also to add the mod features the complete game with it.

hell yeah i'd super appreciate it

>only 17 lap times
more people are gonna turn up, r-right?

Timing was reset last night due to skinpack

mega.nz/#!bJ0kRKDB!LyUGsz00TewiS7UYKCSQsubSihcL88pH3xKsm11gwWs

Here u go. Run RichardBurnsRally_SSE.exe to play the game. Also because of how the mod works, rallyschool bugs out, so you can only play the other modes.

1 HOUR 25 MINUTES BOYS

i love you so much

if you want i can give you a link to Sega Rally Revo, it's a fun game if you have a controller

only 2 people on server. ded series confirmed.

>Sega Rally Revo
Goddamn, I was so blown away by the terrain deformation and graphics of that game back in the day. They might have been somewhat exaggerated, but they still look great and I'm somewhat disappointed at how even modern rally games don't have the same mud effects as that game

Let's pray for the next rally game (if it comes) to actually be good and not bloated to 40GBs for only like 4 events and 6 cars.

DO NOT DOWNLOAD THE MODEL FIX

It's fucked up, the Marcos won't work properly

wait really

fuck
now I gotta redownload the mod

(checked)

oh fug D: D:

What do you mean by not working properly?

you don't need to re dl the mod just wait for mr fuck up to reupload the model fix

something is fucked up with the window texture, the marcos skins won't load properly on track (they work in the showroom though)

The new version of the fix is being worked on. No need to redownload the mod

Only a visual issue then?

Standing by for the fix

>rallyschool bugs out
Can I add other shit to this or will that fuck it up as well?
Thank you, based user

just try loading in a Marcos in a offline session and you'll see what i mean

the window texture throws a error message when loading the track, and then once the track finished loading you'll be in the Temp car

i don't know i haven't tried. Basically the download is just base RBR + a physics mod w/ cars

Quick fix is to just copy 1_Mantara_LM600WINDOW.dds in the Test Car folder to the main Marcos folder.

I'll reupload the fix in a few minutes

wtf is up with that wheel?

Lying cheating Marko installed a Formula 1 car in his car

>go to sleep
>wake up
>this guy is still sitting in the pits and hasn't been booted

modern gt3s do the thing the mclaren f1 gtr did for better weight balance

>yfw the """""""model fix"""""""" was a ploy by the shadow government to destabilize non-approved series

non-meme answer, the pivot point has been set to 0 rather than the centre of the wheel.

>mfw shadow guvermont strikes again.

how can one series be operated so poorly

I wish Valrys was back

people uploading things before being told to post them/testing them

If I drink the Dagumi drink I will do the Dagumi racing

so am I supposed to download something new or not?

only the new skin pack and thats it

If you start going sideways a lot you'll find your tires aren't really there anymore, so I would not recommend.

how do I fix this

An hero

Racing BOSS is riperoni, have a good one

Fuck I forgot to get the patch

download the 4gb patch from the wiki quick

...

Fuck me. I fainted at lunch and had to go to the hospital to get tested for shit.