Work from home opportunities?

Deadlyinx
Deadlyinx

Looking for some advice or a point in the right direction for a Mom looking to make some money from home while taking care of a 2 and 4 year old.

Hopefully this is the right place to go.

I can invest to start up, but not a whole lot.

Would love to get into bitcoin mining possibly? If thats still a viable option. Stock trading? Some bullshit survey site that actually pays out?

Anything you guys can advise I'm down for the conversation! Much appreciated.

Other urls found in this thread:

thepiratebay.org/torrent/8214630/The_Intelligent_Investor_-_Benjamin_Graham.pdf
thepiratebay.org/torrent/11806179/The_Stock_Market_and_Option_Trading_Ebook_Collection
khanacademy.org/economics-finance-domain/core-finance/stock-and-bonds
sykes.com/careers-opportunities/

Sharpcharm
Sharpcharm

tits or gtfo

SniperGod
SniperGod

My tits aren't great Rofl. Probably better off googling some nice tits to look at, honestly.

RumChicken
RumChicken

No time stamp cause its a few months old and im lazy. Butt fuck it. u kno?

Not like 4 chan hasn't seen me before.

BinaryMan
BinaryMan

do you have any skills beyond posting tits and breeding?

StrangeWizard
StrangeWizard

ew. you look like a bug eye'd freak.

Spazyfool
Spazyfool

Haha well I think so.
But all mainly girly skills... Cooking, art, guitar, editing... Being nude... Did some cam girl stuff for awhile, but was boring and paid decent... but with kids running around, you kinda gotta stop with the sex shows. haha.

Pretty good at marketing, little bit of experience there. Customer service.... Know the basics of HTML5 and CSS3... tiny bit of flash... (I'm pretty useful but at the same time.... kinda useless in the money making part.)

Fried_Sushi
Fried_Sushi

<3 Thanks. Not looking for complements tho. I'm sure you've very handsome. lmao.

Soft_member
Soft_member

cooking
shitty casual tier spaghetti or soup
art
Doing marker calligraphy on a notebook is not art. You probably cant draw a hand
guitar
I know how to play a scale and do shitty renditions of the happy birthday song!
Cam Girl
thanks for shitting up the world and turning more girls into prostitution you fucking whore
Marketing
I act retarded around everyone and suck cocks
HTML5 and CSS3... tiny bit of flash
probably never created a single thing your life

You're only merit and life is fucking some guy who is so poor, he has to be cucked by his wife on cam shows

tldr: get a real job you fucking dumb broad

btw, i already workout and have been called cute my multiple girls. And unlike you, i can actually pay for surgery any time i want to make me look better

SomethingNew
SomethingNew

why do women enter Veeky Forums, it will only traumatise them.

try dropshipping, enough shit on the net to learn from, now get out before the psychos come and dox you

askme
askme

do it. you won't.

Gigastrength
Gigastrength

are you white or something else? I can't tell from this

PackManBrainlure
PackManBrainlure

I'm black. Obviously.

GoogleCat
GoogleCat

you look mexican to me, or maybe indian (dot) mix. you don't look white. is the joke supposed to be that you're obviously white? because you aren't

Fuzzy_Logic
Fuzzy_Logic

Nope I'm deff a black, Palestinian islander of Guam.

Deadlyinx
Deadlyinx

huh, cool, too bad about the mom thing though

well a lot of the survey and work from home stuff requires you to be in the US for tax purposes or something. Have you tried amazon turk?

Ignoramus
Ignoramus

Just fyi with the flash.

Adobe axed that shit and most sites are doing away with it.

So glad i went to college for useless shit.

B-but soundboards are cool right. ...

whereismyname
whereismyname

Jesus you are a prick.

Welcome to Veeky Forums.

Where a bunch of basement dwellers act tough on the internet.

You honestly sound like a miserable cunt with a shitty life.

Fuckoff user

cum2soon
cum2soon

and yet he's not completely wrong

GoogleCat
GoogleCat

write adult erotica. i'm serious.

WebTool
WebTool

What do you like ? What do you know ?

Transforming a hobby into work is a good way to get started. Let's say you are into making your own jewellery (although this may not be the best niche bc lots of competition). You set up a website (easy, you can buy ready made) and a blog, a youtube channel, a pinterest, a twitter etc...

The aim is to bring traffic into your website trhough informative/attractive means, make tutorials, give advices etc...

On said website you sell your creations.

It's low investment, if you have a network it can spread fast and with working a bit on social media you can grow a following too.

Ofc its more complex than that, you'll need to find suppliers and probably will make a few mistakes along the way, but that's the idea.

Google will help you more than this board btw.

If you don't want a shop, you can also write content and live of adds and affiliation but it's a long way to go.

Don't fall for memes like dropshiping, shitcoin etc

lostmypassword
lostmypassword

Right lmao? I like how he came back with

btw, i already workout and have been called cute my multiple girls. And unlike you, i can actually pay for surgery any time i want to make me look better

Seems legit.

Well I've got tons of hobbies, but not really profitable ones.
I've only got a few 'Original' songs, Never tried to sell any of them, just put them on youtube for a few thousand views.
As for shitcoin. Can't that actually be worth it if I invest in a mining set up? Or no?

as for dropshipping... If I had time for that bullshit I'd just get a normie part timer job at fuckin postmates or some shit.

What about investments? Anyone wanna teach a Lousy broad about being a wolf?

I've done penny stocks before and made a little chuck... only like $200 off of $100. So nothing huge...

Methnerd
Methnerd

How would I go about getting into such a profession?
Who would I sell my erotica too?

Say I had a book already written.... maybe got a few friends to read it and they're like "yo I can squanch to this"

What do I do now?

StrangeWizard
StrangeWizard

bitch please. Lol
I was on Veeky Forums before the catacomb skullfuck.
or the Veeky Forums serial killer, girl in a box...
I'm past traumatized. I'm one of us.

Methshot
Methshot

thepiratebay.org/torrent/8214630/The_Intelligent_Investor_-_Benjamin_Graham.pdf
thepiratebay.org/torrent/11806179/The_Stock_Market_and_Option_Trading_Ebook_Collection
khanacademy.org/economics-finance-domain/core-finance/stock-and-bonds

your best bet is to camwhore and stop having children though

Skullbone
Skullbone

If you've got a house full of stuff, definitely try apps like LetGo, Etsy, Mercari, OfferUp, Close5, Poshmark, 5miles, etc.

If you're good at marketing, do eBay. I've made a couple grand off of eBay.

sykes.com/careers-opportunities/ is a pretty good site for Work-From-Home jobs. Gotta have a home office though or are willing to create one.

FastChef
FastChef

Don't really have kids. Figured it'd make you all want to assist more.
I've got 0 kids.
Funny the lies you hear on the internet.
Camwhoring it is.

Thanks for the links.

kizzmybutt
kizzmybutt

Hey, definitely check out my post here

I believe that you could potentially make money from home. Maybe even with medical billing/coding. I know of a girl who does that from home and makes enough to pay her bills.

StrangeWizard
StrangeWizard

Damn I guess you won. I gave you all my secret links and I thought I was helping out a degenerate mother the whole time! Shucks.

Lunatick
Lunatick

come to Veeky Forums to look for a work-from-home general
find this thread
it's just shitposting about women

Disable AdBlock to view this page

Disable AdBlock to view this page

Confirm your age

This website may contain content of an adult nature. If you are under the age of 18, if such content offends you or if it is illegal to view such content in your community, please EXIT.

Enter Exit

About Privacy

We use cookies to personalize content and ads, to provide social media features and to analyze our traffic. We also share information about your use of our site with our advertising and analytics partners.

Accept Exit