Does Veeky Forums dress "business casual"?

Raving_Cute
Raving_Cute

Does Veeky Forums dress "business casual"?

Soft_member
Soft_member

Usually something along those lines with a sweater or cardigan. I'm in uni.

farquit
farquit

This is basically my outfit at this very moment.

massdebater
massdebater

No, I'm not some yuppie faggot.

idontknow
idontknow

Me too lol

kizzmybutt
kizzmybutt

No, jeans and a t shirt.

Methshot
Methshot

No i dress eccentric and fly not like some cuck

Snarelure
Snarelure

goddamn it me too

SniperWish
SniperWish

No I dress like a rich thug

Supergrass
Supergrass

I hardly even shower from working my ass off and sleep in my job pants and only wash it once a week on my one and only off day.

so i guess no.

Lunatick
Lunatick

90% of the time I'm sitting comfy cozy like pic related.

Our office has no dress code but I almost always wear either a sweater or a shirt with a collar. Some guys just wear t shirts, shorts, etc but I think it looks unprofessional.

Boy_vs_Girl
Boy_vs_Girl

As the greatest poet of our time said:
"These ain't even real clothes homie I'm pajama rich"

takes2long
takes2long

Pajama rich

The true symbol of wealth. Suit and tie fags pls go.

Bidwell
Bidwell

I'm no /fa/ggot but isn't that basically just a sweater over a dress shirt? I like the look and I need to start dressing more mature

Skullbone
Skullbone

Nope.

Wagecuck.

Landlord.

Freineds and family in oil. Headed there after some of kiyosaki's classes.

Talk all the shit you want. Until u fags can show me actual worthwhile investing that isnt a pump and dump shit coin or stock "investment" you may as well save your autistic screeching. Cant bothered being triggered working 90 hours a week to retire.

Spazyfool
Spazyfool

that's because you're a self-absorbed homosexual.

Dreamworx
Dreamworx

was there any relevance to this post, or was it copy and paste?

Nude_Bikergirl
Nude_Bikergirl

this wut i wear at work

iluvmen
iluvmen

at work i wear nice suits and at home i look like a fucking homeless man. last time i went to the city to a store to buy some ties and saw my boss, had to hide myself and then run out of the store to risk not being seen, thats how much of a hobo i looked

AwesomeTucker
AwesomeTucker

dress boots instead of his shoes
brown chinos
same style shirt
navy blue v neck sweater

That's the uniform, OP. All you gotta do is move different patterns/textures in and out, but you're still basically wearing the same thing.

Lunatick
Lunatick

Basically, yes, but I normally throw on a casual blazer as well.

Deadlyinx
Deadlyinx

no i dress along the lines of jeans hoodie leather biker jacket

eGremlin
eGremlin

Homosexuals?

JunkTop
JunkTop

definitely need to get a brown belt and brown shoes going, looks sexy as fuarrrrk

Spazyfool
Spazyfool

No I wear sweatpants on top of pajama pants, and a shitty tshirt+sweater all day every day. In the winter at least.
I would dress like OP's pic for study/work though.

CodeBuns
CodeBuns

Yep. Minimal effort, maximum cozy.

Raving_Cute
Raving_Cute

i wear pajamas and sometimes look like this guy

that's how rich i am

w8t4u
w8t4u

Suits only.Don't be faggots.

idontknow
idontknow

Jeans and tucked in dress shirt.

I've stopped wearing t-shirts. I'm evolving into an old man.

Ignoramus
Ignoramus

yes. business casual is fine for work and fine outside work, means i dont have to go shopping for clothes often or worry about what i wear.

Sir_Gallonhead
Sir_Gallonhead

nobody knows... not even the guy that posted it.

Disable AdBlock to view this page

Disable AdBlock to view this page

Confirm your age

This website may contain content of an adult nature. If you are under the age of 18, if such content offends you or if it is illegal to view such content in your community, please EXIT.

Enter Exit

About Privacy

We use cookies to personalize content and ads, to provide social media features and to analyze our traffic. We also share information about your use of our site with our advertising and analytics partners.

Accept Exit