Nederdraad kwarktijd

Nederdraad kwarktijd

Wat is er gebeurd met nederdraden? Abdul hier laatst dat ik hier kwam in 2013 zat in in skype met autistische RS spelers en een heroine-user shrimp

Waar zijn jullie

Other urls found in this thread:

sendspace.com/file/wg4jf9
twitter.com/SFWRedditImages

Ewa Abdul
Nordin hier, waar zijn al mn tattas..
Waar trainen jullie? Roiden jullie? En wat voor routine?

Hallo, gast hiero die om test advies vroeg.

Zo, kan ik mezelf makkelijker laten zien.

Den Haag represent oly liften
182cm 93kg

Wat zijn je doelen ? Hoe oud ben je? Wil
Je kinderen?

Utrecht hier, powerlift dyelmode maar hard bezig om sterker te worden :)

>Wat zijn je doelen?
Groeien, ben nu 1,88m. 96 kg, 12%.
>Hoe oud ben je?
22
>Wil je kinderen?
Ja, het liefst een stuk of 3.

>test advies
dat is mijn trigger om dit boek te posten

sendspace.com/file/wg4jf9

Wil je meer groeien? Heb je een fototje van nu?

Basics zijn zoals ik zei 12 weken

Week 1-12 test-e 500mg in de week bijvoorbeeld 250mg injectie dinsdag en 250mg donderdag (meestal 1ml per keer)

Week 10-14 nolvadex nakuur

Ik heb op dit moment geen goede foto, die kan ik morgen wel posten. Maar ik heb ook van een maat gehoord dat ik een spulletje moet hebben tegen gyno, als dat komt.

Ja daar is de nakuur nolva voor

In america gebruiken ze vaak HCG voor gyno maar dat is omdat ze zware dingen gebruiken als tren en EQ

Hier niet nodig met test deca sustanon dbol etc

hoeveel kehs wiep je niffo

Kan iemand me wat tips geven als ik aan wil komen. Ik ben wat ze noemen een ectomorph dus ik heb niet echt aanleg om aan te komen.

>dvw skelet modus

Voelt slecht man

Ectomorph bestaat niet, de somatotypes zijn bedacht door een psycholoog. Zit geen wetenschappelijke basis achter. Je bent gewoon slank. Meer eten dus, en het meer tijd geven.

Is die gast uit Kudelstaart er nog. Shrimp ofzo

Dit plaatje gisteren in een draad gevonden, heb je misschien wat aan

Negeer dat watermerk maar

Ja dat bedoel ik denk ik

Die gozer is overleden denk ik hij had een heroine verslafing

Het zit wel in mijn familie dat we slank gebouwd zijn en eigenlijk nooit aankomen. Hoe zou ik dit kunnen veranderen?

Kwark is niet echt lekker oetz.

8,5 kehs broertje

dat zijn geen natty stats, zal wel 20% zijn vriend

Pic vergeten

>kwark
>niet lekker

welkom nieuweling

Niet natty? Wat dan? En ik heb het op laten meten door mijn huisarts tijdens een bezoekje.

wat zijn die middelste 2?

Is zoveel koffiemelkpoeder wel goed voor je?

Shit twee lepels geeft mij al acne
Pindakaas ook meestal ben ik de enige

Er zit niks in je familie behalve het eetpatroon dat jullie waarschijnlijk delen. Genetics heeft er op zich niet veel mee te maken. Als je meer calorieen eet dan je verbrand kom je vanzelf aan, maar dat gebeurt niet na 1 dag veel eten.

Als je serieus bent:
Bereken je TDEE calories, en track je eten op myfitnesspal. Eet 500 calorieen boven dagelijkse behoefte. Als je na een maand nog niet aangekomen bent, kan je nog 500 calorieen extra eten per dag tot je wel aankomt.

je bent naar je huisarts gegaan voor een vetmeting?
Nog los ervan dat huisarts totaal geen waarde bijzet voor nauwkeurigheid, eerder afbreuk.
honing en melkpoeder(creamer) lijkt het

ziet eruit als honing en coffeecreamer

Bloemenhoning en koffie creamer

Whatever it takes, toch?

Tijdens een controle op aanvraag. Zulke stats zijn haalbaar met een strict dieet en een goed schema.

hebbie dat leren eten?

Je hebt zeker een punt met dat eetpatroon. En ik ga die dingen opzoeken waar je het over hebt.

Bedankt in ieder geval voor de hulp!

Wat heef de coffeecreamer voor nut in dit recept?

>tfw manboobs en bierpens
4 jaar aan het liften maar het cutten wil niet echt lukken

Ja bro gelijk heb je
ACHT MAATLEPELS KOMOP!!

Ik woon in de toeristische en liberale hel bekend als Amsterdam centrum. Zou ik ergens een redelijke sportschool kunnen vinden?

Kan je gewichtheffen in BasicFit of is het alleen voor curlbroertjes en cardiokonijntjes, oftewel normies die een keer in de 2 weken ernaartoe gaan?

>Wat heef de coffeecreamer voor nut in dit recept?
binding, honing en pindakaas zijn nogal nat.

You guys fix your immigrant problem yet? I'll be visiting in a year or so and I expect your streets to be cleansed of their filth.

Bij BasicFit kan je gewoon liften, ja. Je komt daar om te trainen, niet om op anderen te letten, toch?

Geert will be sending them all back to africa

Bro wacht

Wil je serieus gewichtheffen? Ga naar sportquest op de hobbemakade in amsterdam dat is een gewichthefschool

Ik ga soms zelfs vanuit den haag naar amsterdam om daar te trainen

Zorgt de havermout daar niet voor?
Of word het zonder coffeecreamer niet goed hard

Alas, we still have a lot of sandniggers. But we're better of than Germany.

It's not as bad as the media says it is.

Coffeecreamer is gewoon voor de calorieen en eiwit neem ik aan zit een hoop eiwit in sinds het uit melk gemaakt is

It wont be fixed but the shitshins prefer Germany so we dont get as much applications as the policicians had hoped for.
blijft een plakkerige zooi zonder creamer.

Het is niet zo'n plek met alleen lichte dumbells? Kan ik verwachten dat er altijd een barbell beschikbaar zal zijn voor mij?

Oh shit, dat klinkt goed. Bedankt Abdul

Ik ging laatst naar de basic-fit aan de Rijnsburgstraat (zuid) met t pasje van m/'n vriendin
>kankerpool die aan het kreunen was
>kankerneger die bench, seated press, situps en legpress aan supersetten was
>neger kreeg een telefoontje en sprintte in het midden van z'n superset opeens weg en reed weg op de scooter
>liet z'n handdoek op de bench liggen
>gewichten overal
>kankerzooi overal
en het was 11 uur 's ochtends trouwens, lijkt me echt een hel tussen 6 en 9u 's avonds
nope

Toen ik een dag naar Basic ging, kon ik gewoon makkelijk m'n gang gaan, er zijn wel een hele hoop DYELs, maar ook veel apparaten en zware dumbells

hoelang train je al jij slappemans

Dus omdat er allemaal DYELs komen die geen interesse hebben in zwaar heffen met barbells behalve af en toe een bench zou ik daar juist goed zitten toch?

iemand nog suggesties voor makkelijke carbs (behalve tortilla's)

Ja mawh, opzich wel. Het enige waar ik me aan irriteerde:
>kleine groep marokkanen
>patsers die niks terug zetten
>DYELs die een schijt form hebben

>
> genetics heeft er niet veel mee te maken.

- Een goede programmeur en een slechte programmeur makene beiden een applicatie die net hetzelfde kan doen maar de ene zijn code is net wat efficienter en anders gestructureerd waardoor zijn programma veel beter loopt.

> de code heeft er weinig mee te maken.
t. klootviool

basic fit is best prima, komt alleen kutvolk. ik hoop voor je dat je vooral in de ochtend of in de middag traint, in de avond is het druk
vraag of je even mag kijken voordat je je aanmeld, de meeste basic fits hebben echt prima zooi (powercages etc)

oats

voor bulken eet fjord knackers met pindakaas kanker gezond kanker lekker, spoel t allemaal weg met wat melk

ja man maak je maar lekker druk over die 3% genetics die niet boeien tenzij je een pro bber of powerlifter wilt worden
hou toch op man

Witte rijst
Aardappel
Appelkoek van de AH heerlijk
Spaghetti
Aloe Vera drinken
Wit brood
?noem maar op¿

uiteraard
van pindakaas krijg ik ontiegelijke buikpijn helaas

Ik ga dit morgen uit proberen, kans dat ik dit overleef?

komt t door de pindas of van het geharde palm vet(kanker ongezond) want je kan ook hipster 100% pindapasta kopen

Iemand Uni Utrecht?

ik heb dit vaak gemaakt voor colleges, maar ipv coffecreamer gwn melkpoeder en whey 10/10 kankerlekker

Dat is kanker duur man al die hipster shit

Bio dit bio dat

>ipv creamer gewoon melkpoeder
Is dat niet hetzelfde of ben ik gewoon een kanker mongool

sowieso broeder

Ik zit gelukkig nog op school (maak je geen zorgen, ben wel 18, zit in de 6e (^: ) dus dan kan ik heel goed tussen 3 en 5 naar de sportschool, voordat de meeste mensen met werk er komen.

Bedankt voor het advies allen

srs?

denk dat creamer iets vetter is ofzo 100% broedergok zal niet zo veel uitmaken

genetics heeft er ALTIJD het MEEST mee te maken. Het doet er niet toe waar het om gaat,
intelligentie, fysieke kracht, lengte, gewicht.

dat is mijn punt.

CHAD eet nu PIZZA terwijl jij je kloten afdraait in de gym en nog NEUKT CHAD meer KUT dan jij ooit al in je leven gzien hebt.

xD le le le

Ik eet letterlijk 3 kommetjes havermout per dag, probeer es

ja train in olympos

wat studeer je?

>3 kommetjes havermout
3x20 gram?

ik heet bil

Wie is de nederlandse Chad?

wat

Epke Zonderland

lol ik ken iemand anders die op Veeky Forums zit dacht dat jij het was ik studeer gametech ayy

Waarom is die gozer in elke kanker reclame en in elke bushokje op elke hoek van de kanker straat

Oke we snappen het goede turnster maar waarom forceren ze het volk hem zo te liken

goeie tip, zal dat eens proberen
ik ben een faggot en kan helaas niet veel pasta/rijst klaarmaken
denk dat ik ook maar een oatsdieet moet volgen, wil nu bulken op ongeveer 3500
heb moeite om meer carbs te eten en
compenseer altijd met makkelijk meer eiwitten naar binnen werken
die ultra fine oats van body&fit zijn wel echt chill voor door de shakes

REEEEEEEEEEEEE
ik eet big boy porties van 75 gram

Weet niet, z'n kapsel zit altijd goed.

Heb jij je ritalin op vandaag autismoboy

>big boy porties
>75 gram

zei je mammie dat tegen je?

haha
gametech klinkt goed
welk jaar?

de zuivelindustrie kan niet meer het leugentje van 'melk is gezond! drink 10 glazen per dag!' gebruiken
dus nu gebruiken ze epke om 'eet meer zuivel om meer eiwitten binnen te krijgen!' te shillen

>epke
>goed kapsel

Neger lijkt alsof er een vogelnest op zn hoofd zit

Ik was niet serieus trouwens, sorry.

Hee Abdul, bakbroeder hier.

Was jij btw niet gay voor lucien ofzo?

JE SPEELT MET MN PRIVE

zuivel is overrated uit recente onderzoeken blijkt dat het juist averechts werkt op het gezondheid

Haalt calcium uit botten en tanden en hormonen in melk verstoren je eigen balans

Waarom pushen ze in dit land steeds dat je melk MOET drinken..

alsof er tegenwoordig nog wat van over is

Joden, dat is waarom.

vriend je gebruikt roids dus ga niet janken over beetje hormonen in je melk, melk bevat kanker goeie vetten en kanker complexe eiwitten. Die reverse calcium is echt een meme trouwens

omdat ze dat jaren geleden ons wijs hebben kunnen maken
nu proberen ze daar de laatste winst uit te persen, vandaar die omkeer naar de eiwitmarketing