Noen Norske cheaters her? Skal hoppe på gear snart men er nodt til å ha en sikker kilde. Må jeg bli kjent med noen, eller kan jeg bare bestille fra online butikker? Litt redd for tollvesenet.
Fraud in Norway
Other urls found in this thread:
bodonu.no
twitter.com
Bumper for min landsmann selvfolgelig
Kjoper all min gear ifra Blizzard entertainment Nettbutikken. :)
Just don't.
bilde svært relevant
Usikker ass, har alltid trodd at the gikk via bekjente siden det ser ofte ut som alle de holder sammen/kjenner hverandre.
Håper noen kommer med skikkelig svar da.
helt ærlig, jeg var på en samling for eiendomsmeglere her i hovedstaden. Ble tilbudt roids tre ganger av tre forskjellige eiendomsmeglere. Ingen av dem så ut som at de hadde sett en barbell for.. Rar kveld. Takket hoflig nei, vil påstå vektlofting handler mer om reisen og de mentale aspektene enn resultatene.
>vil påstå vektlofting handler mer om reisen og de mentale aspektene enn resultatene.
Hvis du er en noob, ja. Når du har trent lenge nok er det bare resultater som gjelder og det er derfor alle på det hoyeste nivået bruker gear.
Jeg vet ikke ass. Lofta i snart 2 år, får se hvordan det går etterhvert. Men hvordan kan du ikke ha tilgang til gear om du har trent i årevis? Snakker du ikke med noen på gymmen?
>bli kjent med suspekte folk som selger
>kjope gir av de til noe som sikkert er altfor stiv pris
>ende opp som
Fordi det er ulovelig og også fordi norsk vektlofterforbund ikke sponser doping slik som Kina og Russland. ;)
vel, min anbefaling er å bli kjent med eiendomsmeglere. Storste cheaterne noensinne :')
men vær forsiktig.. bodonu.no
Stop steroide bruk.
Boy do I love living in Northern Europe and being able to understand the languages :)
Er man under 20 og ser buff ut er det ens egen feil at man blir tatt. Hadde han vært 25 eller noe hadde det vært mer realistisk at han hadde sett sånn ut. Hvis du roider, 1. ikke ta "progress pics" på IG, 2. ikke tren uten los t-skjorte og joggebukse og 3. ikke vær for ung til at det kan misforstås om du har trent lenge eller ikke.
>skikkelig svar da.
haha, har trent i snart 7 år og resultatene er ikke det som gjelder as. Om du ikke konkurrerer så er ikke resultater så viktig og det er uansett ikke lov med gear.
politiet her er udugelig da. Må jo ha vært noen som meldte ham tenker nå jeg.. Har litt noia for at det skal skje med meg. Har ikke roids men litt annet jeg ikke har behov for å vise dem..
Samme, driter egetnlig i resultatene så lenge jeg kjenner jeg får brukt kroppen og holder meg i form
ja, er helt enig.
trener akkurat nå mest for å vedlikeholde formen, fjerne hverdagstress, og litt rehabilitering.
Om man forst er i god form, spiser sunt og har lav bf, så trenger man faktisk ikke jobbe hardt.
>politiet er udugelig
det kan hende, men jeg har sett et par politikarer rundt omkring som garantert har vært bola.
Don't fall for the roids meme my norwegian bro, that ride will never end
Btw mod will delete this because this is an English-only board
Vel, jeg konkurrerer faktisk så jo resultater betyr noe.
We are unironically keeping it fitness related though.
Is Norway another one of those countries where cops can walk into a gym and insist on testing the guys that "look too big?"
Tror dere at Marit bruker steroider?
Depends on the gym I think
im living in Denmark and the gym has a poster on the entrance saying that roids are illegal in Denmark and if you look suspicious, they can call the the cops on you.
Although there are some guys at my gym that are DEFINITELY roiding. You'd be an idiot not to realize it
Slutt å bol
kjop SARMs fra enhancedathlete euro nettstedet, glir rett igjennom tollen. bruk DHL frakt
bump
Bare å flytte til stavanger, lettere plass å få tak i steroider i norge skal du lete lenge etter.
Dere vet dere får liten tiss av det, ikkesant?
han brukte faktisk, politet kunne bare ikke koble han til noe
>Bare å flytte til stavanger, lettere plass å få tak i steroider i norge skal du lete lenge etter.
Vet selv om noen i 'miljoet', men de bor i Sandnes og er småkriminelle.
hilsen fra tyskland, nordmenn!
...
eg skal tipse fetteren min som jobber i politiet i stavanger ;)
jævla undermennesker som tar dop fortjener fengsel
Vodka vodka Borris Yeltsin