Swissborg ICO opened! Get on this

Biz...
Swissborg is aiming to become a new era for wealth managment using blockchain technology. Based from Swiss heritage, they already have partnered backings such as:

* Swiss Banking Advisory
* MME
* Ambisafe
* Swiss Finance Start-ups
* Swiss Finance & Technology Association
* Metaco
* Crypto valley
* BitGo

With the recent success genesis vision has had, I would think Swissborg can easily achieve the same.
The current crypto market climate also points towards the general public becoming more aware of blockchain technology, especially with futures listings on the horizon. Swissborg is capatalising on this by adopting hedge funds within their product.

Here is my referral link, use it or dont, up to you, but dont cry when it hits exchanges: ico.swissborg.com/#/register?sb=121057

PS- 10% bonus for the first 48 hours, then 5% bonus for the first 96 hours after. Be quick!

Other urls found in this thread:

ico.swissborg.com/#/register?sb=121057
twitter.com/SFWRedditImages

5k minimum to enter? Wat

Í hate it when people use "swiss" in their products so they can claim they're "real bankers", "intelligent guys", "swiss chocolate yum yum".
I'm swiss myself and don't believe this shit.
Don't fucking buy into this.
Chaufed eu nöd i de scheiss inne! Das isch eine vo de armseligschte coins, won ich jemals gseh han!

>(((borg)))

Ehrenmann. Eifach meh BTC chaufe denn chond das scho guet.

genau da hani au denkt emfall.. genauso wie die de scheiss swisscoin ^^

Bitcoin isch au scheisse
usserdem bahnt sich langsam en dip ah, wieso jetz chaufe?

Logisch jetzt ned aber de dip muesch chaufe. Chond eifach druf ah wie gross dä werd si ond wenn er endlich esch.

>ico.swissborg.com/#/register?sb=121057
ich dänk sowieso, us bitcoin isch nömme viel usezhole, es git vieli anderi projekt wo ich im aug han. bin bi IOTA igschtiege als er bi 40 cent gsi isch. bin usgstiege bi 5 USD. Request Network gseht vielversprechend us, deswege han ich dötte grad 20% vo mim portfolio dinne.

bitcoin isch halt langsam und alt, alli denked "uii 1000 franke gstiege, das isch huere heftig!", nümme, würkli. während IOTA innerhalb vo 2 wuche über 10k franke ihbracht het, hätti mir bitcoin nur so 500 bracht. REQ het mir jetzt au scho fascht s'doppelte vo dem zrugggeh, wo ich investiert han.

bitcoin wird sich nöd so schnell verdopple, und wahrschinlich wird er au bald crashe. (was ich nöd hoffe, denn denn wär de ganz kryptomarkt gfickt)

Uups, greentext muemer ignoriere.
usversehe innecho

Mann, eure Sprache ist HÄSSLICH

Meinsch wörkli dass us BTC nömm vell usezhole esch? Ech has gfühl das god no ewigkeite bis de fertig esch. Vo de tech her esch er absolut trash, stimm ech der zue. Aber d'normies ghöred ez all langsam vo bitcoin ond üse banke wärded das nöchscht johr ih eres portfolio inenäh ond denn stieged alli boomer met erne stötz ih. Han au 10% vom Portfolio ih IOTA do, aber erst gester bi 3,3. Ben aber z'friede bis jetzt ond öberlegge ob ech no meh söll ih IOTA investiere.

Deal with it.
IOTA chunt mir unterentwickelt vor für de priis wo er grad isch. 4 franke und das nur wege dene ganze partnerships. de plan wo d'entwickler hend isch vielversprechend, aber defür, dass sie erscht am afang sind, isch er zu hoch.
nöd, dass ich mich beschwer drüber, dass er so en schnelle astieg gha het, aber es isch eifach echli... blöd.

und wegä bitcoin: ich denk scho, dass er no astiege wird, aber zuuuuu langsam für mich.
usserdem ischs risiko echli zu gross, dass es en crash geh chönnti. zwar werded denn alli kryptowährige zemme leide, aber bitcoin wür definitiv am meischte wert verlüüre.

fuck off alp kikes you sold off your prestige status decades ago.

nice try capitalizing on >muh swiss heritage tho
nobod is buying that crap anymore. you're just another american puppet state

danke för de post!

d mass adoption hed scho agfange, banke wie vontobel hend scho sit johre Bitcoin produkt ufgschalte. Sogar d Vaudoise hed Btc zertifikat usegloh de früelig.

Jo aber mer send no ganz am ahfang. Es chan no vell meh cho.

>decades
(((american puppet)))
>muh swiss heritage
It works with the chinese

do geb ech der scho recht. aber wenn d nachbarin chond met "hey wott au eine kaufe, han kei anig wases esch" wäri eigentlich zit zom usstige

Swiss fags

> Swiss
> wealth management

I'm interested

Korrekt. Wenn d'husfraue ihstieged muesch use. Aber d'gier hed mech packt ond ech gseh kei grond wieso dä ritt jetzt scho sött fertig si wenns eigentlich erst grad ahgfange hed. Aber Doomsday werd cho.