Dutch only

Dutch only

Hi all,

Zomer 2017 crypto gekocht. Zit nu dik over een ton profits maar heb een fulltime baan (was lucky met Antshares). Op 1 jan 2017 had ik echter geen crypto. Moet ik alsnog iets opgeven?

Other urls found in this thread:

belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/belastingdienst/prive/relatie_familie_en_gezondheid/schenken/schenking_krijgen/belastingvrij-schenken-vrijstellingen-2017/belastingvrij-schenken-vrijstellingen-2017-
belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/belastingdienst/prive/vermogen_en_aanmerkelijk_belang/vermogen/wat_zijn_uw_bezittingen_en_schulden/uw_schulden/
belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/belastingdienst/prive/vermogen_en_aanmerkelijk_belang/vermogen/belasting_betalen_over_uw_vermogen/grondslag_sparen_en_beleggen/berekenen_belasting_over_uw_inkomsten_uit_vermogen_vanaf_2017
twitter.com/NSFWRedditVideo

Volgens mij gaat het erom wat je io 1 jan 2018 hebt. Maar ik zou gewoon niks opgeven. Lekker pas doen als je gaat uitcashen

this looks shitty desu

>Moet ik alsnog iets opgeven?
Nee, tenzij je ander vermogen had boven de 25,000 euro.

Thanks mannen :)

Nee, je waarde van 1 januari 2017 geldt

Ik zit over de 2 ton maar begin dit jaar was het nog maar 10k.

Je hoeft alleen je nettowaarde op 1 januari 2018 op te geven boven 25k, maakt niet uit waar het in zit. Je gains tellen niet mee als inkomen. Je geeft dus je salaris op in box 1 en je netto assets in box 3.

pee pee poo poo

>bitcoin goes up to 20k right before Jan 1
>crashes immediately afterswards
>come 2019, Dutch neets have to pay a wealth tax on an overinflated portfolio that no longer applies
prepare your anuses fellas you know it's coming

It will actually go up later when people get their tax returns.