FISHBANK

>Missed out on Cryptokitties
>Missed out on Etheremon
This is your next ticket to the moon and it hasn't even released yet

^If you invite 3 friends or more you get a free pre-release Alpha Fish. check this shit out nibba

my.fishbank.io/go/2174

If you don't get in on this you must literally hate money

Other urls found in this thread:

my.fishbank.io/go/2387
my.fishbank.io/go/2417
my.fishbank.io/go/2434
my.fishbank.io/go/2446
my.fishbank.io/go/2464
my.fishbank.io/go/2491
my.fishbank.io/go/2501
my.fishbank.io/go/2507
my.fishbank.io/go/2527
my.fishbank.io/go/2510
my.fishbank.io/go/2619
my.fishbank.io/go/2626
my.fishbank.io/go/2633
my.fishbank.io/go/2142
my.fishbank.io/go/2870
my.fishbank.io/go/2920
my.fishbank.io/go/2933
my.fishbank.io/go/2879
my.fishbank.io/go/2905

nah ethertanks is where its at

Here are the reward tiers.

If you wanted to get in on a non-shit tier crypto collectable this is it.

>cutesy animals
Etheremons already fills this niche

etheremon was just pictures

Fishbank will actually be a game where you can battle fish against each other and beef your own fish up

Here fishy fish :3
my.fishbank.io/go/2387

muh fish

spotted the fishlet

my.fishbank.io/go/2417

use my referal link boys

Alright I farmed a common fish and a rare fish token. How much of my time did I just waste? Also when do I dump my bag?

my.fishbank.io/go/2434
use my link lads and ill do the same

i used yours, can someone use mine?
my.fishbank.io/go/2446

I used someones, please pass it on!
my.fishbank.io/go/2387

gotchu m8

help me out you dongs

my.fishbank.io/go/2464

Soon we'll finally find out: can fish swim in outer space?

this thread is cancer and op is a fag
avoid this project at all costs

my.fishbank.io/go/2491

BEST FISH LUCK! USE MY REF LINK

this is gay as fuck holy shit. 100% pajeet project to scam people.

>do you like fishsticks?
>so you're a gay fish.

why is it pajeet?

my.fishbank.io/go/2501
I just need 2 more referrals someone use their bullshit emails c'mon

my.fishbank.io/go/2507

my.fishbank.io/go/2464

im gay dont use my link

Etheremon had dividends. All I see is referrals.
Also if you read the white paper, your fish loses states every time you lose a battle. This game is going to be dead a week after battles are implemented, only the whales will profit from battling.

lol stay poor nofisher
>being a fishlet

Pure autism wtf

>tfw it's only a matter of time until some pajeet makes an dapp that generates wojaks

There's only room for one fish in my heart and that's Fizz from League of Legends; I want to have gay fish sex with him so bad

Cats. Dogs. Fish. Tanks. SCAMS!!!!!!!

Btw you can just use temp emails I got two rares and two commons in like 30 minutes

Muh husbando Fizz

off yourself faggot

my.fishbank.io/go/2527

Is this what true retardation looks like? Etheremon is down for maintenance atm so that they can add battling you retard

fug

Psh, nothin' personnel

my.fishbank.io/go/2510

GIB FISHIES NOW XD PLZ USE [email protected]@@[email protected]

no effort whatsoever, kys

Pls donate magicarps
my.fishbank.io/go/2387

when does this shit actually launch?

use link fags

my.fishbank.io/go/2464

k im gay

Plz based new anons I need crypto fish

my.fishbank.io/go/2619

i did you, now you do me my.fishbank.io/go/2626

>Every fish is an ERC-721 crypto token stored in Etherem blockchain.
>Etherem

lol

Please help user

my.fishbank.io/go/2633

etherem? is that like bitcorns?

Help an user out guys

my.fishbank.io/go/2142

I have 3 rare alpha tokens, will this mean anything?

1 ethertank could kill any fish you splash attack with, pussies.

EtherTanks already blowing this shit out of the water and it hasent evenb been online for 12hours

LT-1 reporting in. Fuck your gay ass fishes with faggot referral links, tanks will literally steamroll you

In all seriousness though, referral links are cancer. The whole point of blockchain games beyond these early pyramid schemes will be to tie economic value to actions, hence avoiding the botting/automation/spamming that is so rampant everywhere else.

pls help me out
my.fishbank.io/go/2870

LT-2 squad here, heard something about pussies to crush?

God, first kucoin referal links, now fucking FISH referal links... more to filter.

Ok newfags, fish me up

my.fishbank.io/go/2920

sure man i signed up
here's my referral
cryptotanks.com

it's ethertanks.com, cryptotanks = fake and gay

i signed up with one of the ref in here.

my.fishbank.io/go/2933

my.fishbank.io/go/2879
Help a brah out

Lol

>One can acquire a single Common fish while inviting a friend when he purchases
a fish on Market or in Aquarium. That can be acquired only once, from 1st deal.

so people using the referral link have to actually buy? in the pic from its says otherwise

nevertheless
my.fishbank.io/go/2905