I think there's a resurgence of anti-Semitism because at this point in time Bitcoin has not yet learned how to be...

I think there's a resurgence of anti-Semitism because at this point in time Bitcoin has not yet learned how to be centralized, and I think we’re gonna be part of the throes of that transformation, which must take place. Bitcoin is not going to be the decentralized currency that it once was in the last years. Jews are going to be at the center of that. It’s a huge transformation for Bitcoin to make. It is now going into a centralized mode, and Jews will be resented because of our leading role. But without that leading role, and without that transformation, Bitcoin will not survive.

Other urls found in this thread:

simple.wikipedia.org/wiki/Treblinka_extermination_camp
acremation.com/frequently-asked-questions/#long
sturmfh.com/34/Cremation-Services.html
youtube.com/watch?v=A7wwArD6MTc
en.wikipedia.org/wiki/Laws_against_Holocaust_denial
youtube.com/watch?v=tPc899uUb-A
youtube.com/watch?v=Ae_WSV4n-u8
youtube.com/watch?v=jgGP_evkvOk
youtube.com/watch?v=PE56dcgGVMs

jew's wouldn't survive without whites..
always bailing you out of your own problems.
we gave you your ethnostate and capital city.
we're taking back our bank.
and we're gonna build a wall.
even if we have to knock down yours.

Oh jew again!

/pol/ was right again.

I used to shit on /pol/, but i'm afraid you are correct tho... they really are always right, sigh.

fuck off pol

Your containment board is over there

getting real tired of this shit
sage

sage

*all fields lads*

Ripple is the answer.

fuck off yo pol you fucking spastic virgin

What is with your obbession with the jews?

shill

It's true tho... ripple is the bankers coin. It has allready taken over ethereum and it will be used in whatever future system they come up with that retains their status quo.

This is why we can't have nice things anymore.

>don't buy Bitcoin goyim!

Jew power is linchpinned to this fabrication and this is why kikes conduct a continual propaganda spin campaign.

Were there crematoriums? Yep. Millions were interned in POW camps at various times. They were good-sized cities. It was a necessity.

Enough to cremate 6 gorzilllion in 3 years? Nope. Not even close, a ridiculous proposition. In fact the handful there actually were were multiplied many times over by fake ones built post-war... and still not anywhere close to enough. This is all thoroughly documented. Plus it's basic math.

Were jews treated for disease and delousing? Yep.

Were jews "gassed" in some sort of overly complicated Rube Goldberg method of mass killing? Nope.

Did jews die? Yep. Especially towards the end of the war as there wasn't enough food and supplies to take care of the Germans themselves, much less jew POWs. Why do you think the allies found camps full of ALIVE, albeit starving, jews? And the dead jews found, dead due to starvation? GASSING DOESN'T MAGICALLY MAKE YOU SKINNY. In all the post-war investigation, not a SINGLE victim of death by gassing was ever found among all the bodies recovered.

Did 6 million jews die? Nope. Again, basic math. 300,000-900,000 died in camps do to a combination of disease and starvation. There was NO multi-million scale organized mass killing.

Is history written by the victors? Yep.

Has the holohoax been used to maintain jew control upon the world? Yep.

And they are fully prepared to do whatever it takes to perpetuate these lies for the next 1,000 years.

e.g. Jews claim 900,000 kikes were gassed and cremated at Treblinka 2.

simple.wikipedia.org/wiki/Treblinka_extermination_camp

Treblinka was open from July 23, 1942, to October 19, 1943.

900,000 x 3 hours for cremation = 2,700,000 hours spent cremating jews

acremation.com/frequently-asked-questions/#long

That means 6,000 executions and cremations a day if running 24/7 without interruption.

>July 23, 1942, to October 19, 1943
that's just 10,800 hours...

They claim to have fit the 2.7 million hours of cremation that would be necessary into this time frame.

**2.7 million hours of work in just 10,800 hours**

A body leaves behind 7 pounds of ash, the size of a shoe box.

900,000 x 7 pounds = 6,300,000 pounds or 3,150 tons

sturmfh.com/34/Cremation-Services.html

Roughly the size and weight of 40 Blue Whales

All buried in this tiny corner of the camp.

Never to be found again.

What was life really like at the Auschwitz "extermination camp"?

Auschwitz "holocaust survivor" jews interviews, in their own words... watch this.

youtube.com/watch?v=A7wwArD6MTc

Orchestras

Painting

Sports

Medical care

Ballet

Beer

Movie theaters

etc.

Was it a jew "extermination camp"? Or a POW camp where people died towards the end of the war due to starvation and disease?

8 million jews died at Auschwitz alone, goyim! NEVER FORGET!

OK, whoops! It was 7 million. (((Our mistake))). Never forget it goyim! Whites are pure evil!

Hold up, you caught us. It was 4 million, OK? But it really happened. DON'T QUESTION IT! Filthy goy dogs.

Fine, it was 1.5 million. But it still happened and 6 million total still died.

STOP QUESTIONING IT OR WE WILL LITERALLY IMPRISON YOU!

en.wikipedia.org/wiki/Laws_against_Holocaust_denial

back to your safe space please

nice try jew you can't trick me
bump

Poor jews. What a coincidence.

359 times.

Why isn't this website more like reddit?

Could we please have a downvote system and mods that ban people to push a narrative, this will promote the best intellectual based discussion.

Also why the racism?, also why the homophobia?, also why the sexism?, also why the anti science?

>Why isn't this website more like reddit?
>ban people to push a narrative

Geez, I wonder who is behind this post!

kill yourself nigger

And remember boys and girls, it has never been their own fault. NEVER!

Let's recall some of the numerous times jews invoked 6 million, their magic Talmud number.

...

wow you convinced me I hate jews now and my eyes are open thanks so much /pol/ great job
can we go back to talking about money now
for fucks sake

sage

report

>can we go back to talking about money now


EVERY FUCKING TIME.

They dindu nothing wrong.

How horrible they didn't have a deli. Those sick people it must have been awful.

why is it impossible for /pol/ to contain their autism to one board?

The truth about the "holocaust":

youtube.com/watch?v=tPc899uUb-A

youtube.com/watch?v=Ae_WSV4n-u8

youtube.com/watch?v=jgGP_evkvOk

youtube.com/watch?v=PE56dcgGVMs

>shut it down goiym can't know Jews want to destroy crypto!

its Veeky Forums idiot
all we talk about is money
except for shit like this thread of course that nobody enjoys

they will appreciate your infographics much more