Has anyone from Sweden cashed out?

Dela erfarenheter, hur gick det sen?
Vilka banker är bäst?

Other urls found in this thread:

breakit.se/artikel/1567/fem-av-sveriges-sex-storsta-banker-stanger-dorren-for-bitcoin
discord
twitter.com/NSFWRedditGif

how much for a gf like this

tips; casha ut med tjack istället så slipper du skatten.

This girl has been blacked I would bet any amount of money

kan du förklara?

Har hört att länsförsäkringar kickar kunder som handlar med kryptovalutor. Vill också veta vilken exchange som är tillförlitlig och samtidigt har lägst avgift.

vafan, har ingen verkligen cashat ut med legala metoder, inte "tjack" (slang för marijuanna eller)?

alla banker har ju policy att be sina kunder som "sysslar med crypto" avsluta sina konton...annars jävlar. något.

Obviously this comment fall in a Sweden thread..

>Alla banker har ju policy att be sina kunder som "sysslar med crypto" avsluta sina konton...annars jävlar. något.

Gäller detta verkligen privatpersoner?

who is she you swedish cuck?

seriöst? kan jag inte ta ut legalt från banken även fast jag väljer att betala 30% i skatt?

Name please?

Actress that only has a spot because of nepotism #34

الله أكبر

Ja, precis. Funkade för mig med belopp under 100 000kr hela förra året - körde lite arbitrage här och där.

Men, var på ett möte om bolån, där nämnde jag, jo visst har vi cash för insatsen jag ska bara sälja några kryptovalutor... bankmannen ringde efter några dagar "jo erm om kryptovalutor". resten är historia, sitter här och undrar vad fan. inget konto, inget snack om bolån. alla andra banker säger nej tack till mig som kund just pga "kryptovalutor".

vägrar ljuga för andra banker när de frågar "varför vill jag byta bank".

this

more demographic data mine threads

You should try to fnd out how many Poos are on the boards faggot OP

Klart du kan casha ut men kommunisterna ska ha 33%, flytta till dannmark och skatta 0% om dina vinster är avsevärda.

How can i move to sweden?

Im got a degree but its pretty useless.
I have 30k USD in the bank

Tydligen, om de får reda på att du handlat med kryptovalutor, att det finns transaktioner på dina konton som kommer från försäljning av kryptovalutor, ber de avsluta dina konton och hitta en annan bank - men alla andra banker har samma policy.

Vad fan ska jag göra? Helvete.

är detta sant?

varför har jag inte hört något tills nu? låter sjukt.

källa?

Sweden sucks, it's ruled by sand niggers. Move to Denmark instead..

Vill också ha källa på ditt påstående eller någon form av bevis.

Which nordic country is easier to move to?
I dont mind the cold, ibe lived in the montains my whole fucking life

Jag tvivlar på det du säger lite. Jag har hört olika från olika håll, angående hur toleranta de är mot kryptovalutor. Vissa banker är inte välkomnande, andra ska vara OK med det.

Säker på att det inte har med något annan av dina omständigheter eller din person att göra också?

Im swedish and i cashed out.

Once I'd payed my 55% tax, 25% penis tax then 18% to my wifes bull I finally got to enjoy my gains and get a new foot stool from IKEA for my cuck shed.

lily collins, you degenerate fuck.

Handelsbanken är ok med "stora" transaktioner från t ex bitstamp eller kraken. Annars kan man ju sälja på local bitcoins direkt via swish. Visst man förlorar några % men kan vara en idé.

...

Vad för bevis skulle räcka? Allt sker på telefon eller möte.

Testa själva om ni vågar.

Det ännu sjukaste är ju att Handelsbanken har safello som kunde - så de har konto där som företag. Men deras policy är helt annorlunda nu. Ännu sjukare, köp bitcoin/ethereum certifikat på avanza hur lätt som helst.

Kanske har de infört/ändrat sin policy senaste halvåret?

Jag är helt knäckt, känner mig som en dödsknarkspundare-kriminell.

1. Köp BTC
2. För över till Flugsvamp
3. Köp MDMA och ketamin
4. ???
5. VINST

hur är swedbank?

Vilka ska jag försöka bli kund hos next då? Vilka är toleranta?

Min "person" har inga lån eller betalningsanmärkningar, eller varit straffad/kriminell, har bara fått parkerings-böter ibland. Är inte en Ahmed heller.

>Jag är helt knäckt, känner mig som en dödsknarkspundare-kriminell.

Undrar om du inte gett det intrycket också lite grann. För något mystiskt är det med det du säger. SEB ska enligt allt jag hittar vara helt likgiltigt inställda till de här frågorna, så länge du deklarerar som du ska.

Grabben har listat ut det

Alla banker jag varit hos, är ju helt OK, "likgiltiga" i sin marknadsföring till allmänheten.

SEB nekade mig faktiskt. Det ser ut att ha börjat redan 2015, breakit.se/artikel/1567/fem-av-sveriges-sex-storsta-banker-stanger-dorren-for-bitcoin

The discord pump group that is unstoppable,

discord dot gg/JWWn6Qr

Thank you.

I will now procure some coke and snort it and masterbate profusely while watching her.

I need help, user

Det låter ju besvärligt för dig, men jag har hört och läst att det ska ha gått smärtfritt för andra hos en del banker som du redan nämnt. Men nu vet jag att jag att den bästa policyn som kund hos en bank är att säga så lite som möjligt i alla lägen. Så tack för det.

Men då måste man beckna till massa svin eller sälja stora kvantiteter till mängdrabatt till andra svin. Plus chanserna att bli rånad eller så.

>Köpa vapen med crypto? Vart?

Varsågod.

Säg så lite som möjligt för helvete. "krypto whaaat?" ¯\(°_o)/¯

Artikeln beskriver ju bitcoinbolag, inte privatpersoner.

you need higher testosterone and growth hormone levels through development as well as proper socialization

Har sålt via Gdax och sen cashat ut via coinbase. Inga problem med varken banken eller coinbase. Var belopp över 100k.

why waste time on shit like that when you can be making gains over here?

this land is full of sand niggers and niggers and their numbers are increasing every day. Why would you want to live here?