Muh Dutchies

Yo dutchies

Hoe cash je bedragen groter als €50,000? Is een sepa transactie met Kraken een goede optie?

Iemand nog problemen gehad met bepaalde banken wanneer ze cashen?

Kraken is de beste optie voor FIAT imo.

groter dan* kneus

>groter als
Stopped reading there.

Nederlands is een van de moeilijkste talen op de wereld.

yes for foreigners, are you an immigrant?

als je het in meerdere kleine stappen kan doen is beter denk ik. banken doen meestal moeilijker over grotere transacties

Groter DAN, kankerlijer.
Kraken is prima, anders BTCdirect / Anycoindirect.

Even some native Dutch people don’t know when to use dan/als. Usually they’re lowly educated.

Ik heb misschien een idee. Wat dacht je ervan om, kwee nie, je bank te bellen en te vragen hoe dat inmekaar steekt?

Zag het al aankomen dit gemierenneuk over grammatica. En nee, ik ben geen immigrant noch laag opgeleid, fucking nazi's.

stupid fucking dwarf speak


>Nederlands

One of the most unpleasant nationalities in Europe like germans but with the inability to make cars

Ja, hoe sit dat eeeeigenlijk?

Don't even get me started on the dt-rule...

bitonic.nl ? Kopen is altijd geen probleem geweest, je kan er ook verkopen (10btc max), eventueel contact opnemen voor meer ? is een poging waard!

I swear, this language is like a poor man's version of German. I understand every word, but they have been altered in such a dumb sounding way that I always feel like it's just some idiot desperately trying to annunciate German words.

eerst het verschil tussen als en dan leren kanker mbo-er

k o e k

Waarom geen localmonero? Gewoon afspreken op een druk station en cash innen

ewa broeder jij moet die cashen in kleine stukkies waja
verdeel die shit

Het is mbo’er, kankerpauper. Leer eens fatsoenlijk Nederlands schrijven voordat je een ander verbetert.

>what is Spyker, Tesla or VDL Nedcar

>this language is like a poor man's version of German

so is being Dutch and they know it. Take the worst most retarded aspects of german stereotypes and fuse them with the worst aspects of the French and you have a dutch person. Cowardly, arrogant, shallow,stupid, humourless and immoral.

boeit me niet kanker laagopgeleide zwerver. bek houden voordat ik over je heen rijd met me bentley zwartnek

But we say cancer alot

Actually the best at making all kind of boats, yachts cargo's etc. Making airplanes, cheese, beer.

>kanker laagopgeleide zwerver
>me bentley

Laten we het gezellig houden, of zijn jullie lid van de Gucci gang?
Persoonlijk gebruik ik Btcdirect, gewoon meerdere keren 10k uitcashen.

Kanker op met jullie gekanker vieze, vuile, tyfus-de-tering hoeren. Moet ik jullie kantelen of wat?

>groter als

De bubbel staat op ontploffen.

je moeder bedoel je? Vieze gore zeug dat het is.

Uitcashen is een illusie

je bent en blijft hier voor altijd jongeman

...

gewoon met coinbase

Wollah waz met jou je bolle moeder had je door moeten slikken lelijke kaaskop. Serieus fuck jou kk homo ga dood eh kk zemmel wollah ik neuk je kale kk hoere moeder naakt met een step op de A4.

dit, telkens bedragen van 5k overmaken. Ik deed het via Coinbase, Kraken is ook goed.

Godver-de-tering wat zijn jullie een stel apen bij mekaar zeg. Zeker allemaal van die dumpert faggets.

Nederlanders, fucking normies

De rest, dankjewel voor jullie advies

>zegt degene die VMBO-niveau taal aanslaat en niet eens kan uitvogelen hoe hij bitcoin kan uitcashen

De enige aap hier dat ben jij.

ey hoezo niet via coinbase dan? of ben ik de enige kk normie die daar koopt

Kopen is één ding. Liquideren bij coinbase tho...

Weet ineens weer waarom ik in het buitenland wil wonen

inb4 insulted

Heb wel eens wat laten uitcashen daar... 3 werkdagen later op de bankrek. So far so good

>Coinbase
>Niet via een bloedeed op een Peruviaans forum voor Gothische architectuur
smhfamigliaoetz

je kan het beste credit card gebruiken om geld te storten en dan bitcoin te kopen op coinbase.

Omdat je nauwelijks Nederlands kan schrijven en spreken.

Dat doe ik altijd ja, maar heb het gevoel dat ik altijd in m'n arie gepakt wordt door de fee's. Maar heb nooit geduld voor een SEPA

Iemand ervaring met Bitstamp? Die hebben geen limiet bij verified status.

Wat zeg je me nou godnondeju randdebiel die je wel niet bent. Wij zijn een kankerlief, godvrezend tyfusvolkje en als dat je niet deert, dan mag je gerust optyfen naar een of ander kutgat midden in de Sahara.

Je wordt niet alleen gepakt op je fees op coinbase. In die periode van 2-3 dagen zullen ze ook de voor hun meest gunstige koers kiezen om jou nog extra te naaien.

WIE IS DAT

Je moeder.

neuken

He homos ik ben een kiwi en terwijl ik hier wonen heb ik heeel veeel fijne nederlandse vrouwen gehad en gebruik ik ook je chill belasting regelen.

nederland zal islamiche staat zijn in 2050, en jullie doen niks
Cucks

...

probeer anycoin, bel ze op
anycoin is heel fijn vind ik zelf

Is that seriously Dutch or just down syndrome English?

>Weet niet van de godheerser die het partijkartel zal breken en daarmee de conservatieve revolutie zal ontketenen.

Dump gwn je kanker ethers op gdax en je ben klaar

boeie, oud zeeland was beter dan t nieuwe

Enigste wat ze doen is zeiken op dumpert vanuit hun zolderkamertjes

Suriname hier.

Nederland is al een Islamitische staat

Kalm blijven Achmed je uitkeringscheck is onderweg.

>randstad is al een Islamitische staat
Ftfy

What a horrible language.

hoeveel centjes hebben jullie?

Nog een NL thread
Wat zijn jullie gains en wanneer gaan jullie cashen
>begon early dec met 2k
>nu 65k
>exit als ik een huis kan kopen of meer

>begonnen eind december met 2000 euro
>nu 750 omdat ik mijn emailadres en bittrex gegevens kwijt ben

Goed werk. Ik zit op 45k vanaf 2,5k mid dec. Ik cash uit bij 600k. Hoop dat ik het ga redden voordat dit gekkenhuis implodeert.

shill is wat muntjes in plaats van te kankeren, stelletje malloten
ik heb 20 december 1300 euro op PRL gezet, voelt goed

Ik had in het begin 10 BTC voor 50 euro gekocht en toen later gecashed zo rond de 1000. Sinds vorige week een test account aangemaakt met 300 euries op zak en zit nu eindeloos XLM te bagholden.

Heb 50k via coinbase en 50k via bitonic gedaan. Was geen probleem.

waarin hebben jullie gehold dan? zit momenteel op 15K maar heb verder geen flauw benul.

Ugly dutch language..gtfo

>XLM

Jongens, zonder grappen.
Koop godverdomme Walton, verdiep je er ff in en je zal het kopen, geloof me. Ligt zo onder de radar.

Elvish thread

Die het is*, kankerlijer.

nah mate, check out the georgian language if you want elvish
that shit is surreal

>400M marketcap
shill iets

Hoezo zou je niet via bitmymoney o.i.d. kunnen liquideren?

Ik dacht een goeie dip gevonden te hebben op 0.0005 eth, maar dat bleek de rand van de afgrond te zijn... Naja, hij zit alweer rond te sukkelen rond de 0.00047 dus met een beetje geluk ben ik break even. (fees nagelaten).

J'adore DYOR.
Verdiep je pajeet.

ik heb PRL geDYORd
kan ik wel aanraden als je makkelijke 2x gains deze maand wilt
shill me je coins user

PFR ook trouwens,

Mijn grote winnaars waren raiblocks, lamden, vechain en tron.

dumme käsköppe

ik baal dat ik tau niet gekocht heb. verdomme

Hoeveel icx en eng hebben jullie mannen, die 2 doen het voor mij.
Begin vorige maand 10k ingezet, nu 45k zonder al te veel risico. Zoek nu iets met nog veel ruimte om te groeien, help me anons

OPT

Aber wir zahlen kein steuern über crypto. So wer is jetzt dumm?

>bitmymoney
Ik had het over Coinbase specifiek. Zoveel verhalen online over mensen die maanden moeten wachten op hun geld. En ze maken het pas over nadat je bij officiële instanties een klacht hebt ingevoerd.

Tenminste bij sommige mensen dan, voor was het blijkbaar geen probleem.

REQ

walla jij bent tantoe hard a mattie

PRL moet ff moonen, godvertyfus, hoop morgen

Cashen doe je in een aantal maanden met MCO idioten. Is een visa kaart die je crypto omzet in fiat als je een transactie doet.

Oh en instant cash backs!

komt goed mattie, hoeveel heb je?

3k