VANAVOND

Het gebeurt vanavond jongens...riemen vast!

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=oTcSnwKKaUY
twitter.com/NSFWRedditVideo

Even serieus... is LINK een meme?

Nee, all in op LINK.

WELKE KANT OP GODVERDOMME. IK ZIT VAST IN EEN MISLUKTE KANKERDAYTRADE DOOR DIE TIEFUSDUMP VAN VANMIDDAG.

Ja. Je moet het vooral niet kopen. Ik herhaal. Vooral NIET kopen.

Zwijg me ervan, ik was VEN aan't swingtraden toen de phishers begonnen te dumpen. Nu zit ik met gigantische zakken.

Vooral kopen boys

Maar even serieus, wie lacht zich nog meer stuk elke dag hier?

youtube.com/watch?v=oTcSnwKKaUY

Ik heb soms gewoon tranen van het lachen. Ook die Sminem gast die tegenwoordig hier rond gaat, wie is dat uberhaupt?

Deze draden geven met het idee dat dit forum vooral Nederlands is. Ik zie namelijk geen ander land dat draden maakt..... GVD waarom zijn we weer zo een opvallend raar kutlandje. anyway. KOPEN nu. we gaan kankerhard stijgen vanaf nu!

VOC mentaliteit

Herinnering dat iedereen ff wat PRL moet inslaan.

idem, de memes zijn hilarisch.
Helaas kan ik ze met niemand anders delen.
Toch al een paar hele mooie op mn naam staan

oes

Jij hebt er 200k toch? Ik ben 7k user. Hoe voelt het om de grootste PRL-holder in nederland te zijn?

Sminem zou een miljardair zijn maar hij leeft niet zo luxe, randje armoede.

Allemaal poep munten hierzo, aeon moet je hebben, de volgende Monero.

lol hey. Best ok. Ik ben nummer 40 PRL holder volgens ETH scan dus dat is best cool. Ik wil gewoon ff miljonair worden door die munt.

Maar serieus man je moet hem echt verkopen als hij x4 of x5 gaat en in een andere stoppen. Zo ben ik van 14k naar 260k (vandaag in die kankercrash) gegaan. Heel de tijd pumps pakken door te kijken welke munt hype heeft.

Pak dan LuxCoin lekker PnD rijden

Wie zit in whatsapp groep 'Crypto'

Ik heb op 8 cent gekocht maar dat was mijn eerste altcoin. Ik was kankerdom en had op 4 dollar moeten verkopen. Volgende pump knal ik alles er uit

Wie long op BTC sinds 8400?

1.5K link hier, binnen 2 jaar klaar met studeren, ik hoop dat ik dan een koelkast en wasmachine kan kopen en een huurwaarborg kan betalen.

ik op 6 cent maar verkocht op 45c:(

gains zijn gains toch? op naar de volgende

wat gebeurt er vanavond?

Nice. Ik ook op 7-8 cent. Maar 10k € lol. Ik heb toen de helft verkocht. Had toen 150k. Met die gains heb ik in de dip zoveel terug verkocht.

Als alles zo kankerhoog staat denk je niet meer normaal na. Dus verkoop je sowieso niet alles. Maar als je met jezelf 50 of 60% afspreekt dan doe je het en heb je sowieso nog lekkere gains.

True, kon geen nee zeggen tegen 600% overnacht.

Ja ik heb mijn lesje wel geleerd nu. van 1.5k naar 25k in een paar weken. Had wel een paar slapeloze nachten

Wat gaat er vanavond gebeuren OP?

chainlink

Gisteravond ook al. Ze worden wanhopig

Schei uit, jullie Nederlanders zijn gewoon weer de luidruchtigste van de bende.