Daily PyrMex thread

eGremlin
eGremlin

Daily PyrMex thread:

Yesterday we saw the biggest pot yet at 5.320 ETH!

For those who don't know by now, PyrMex is a futures / guessing game which works with EPX (EthPhoenix) as the underlying asset. (Yes, the pyramid token)

You DON'T need to buy EPX to participate, and none of the funds put into PyrMex are put into EPX (Unless you want them to).

There are 6 pots, Zerobear, Bear, Minibear, Minibull, Bull, and Infinibull, representing different ETH ranges the contract balance could be at the settlement time.

At 5 AM UTC (subject to change as we figure where most players live), bets are closed, and there is one hour for players to manipulate the balance of EPX if they so choose. Yes, you CAN manipulate this if you want - that is part of the game!

Payout multipliers depend on market sentiment, but have ranged from 1.3x (An obvious, easy bet) to 11x (completely unexpected manipulation)

Either way, if you DO hold EPX, you get a nice bonus sack of dividends every single day.

This is the simple explanation, if you want the more in depth analysis of the math and concept, there is a great write-up here:

medium.com/@optimumregret/welcome-to-the-future-s-the-worlds-first-ethereum-dapp-within-a-dapp-616198ac5a5

[time is off in article due to recent daylights savings]

Attached: 1-XRsKGHf77-tpW9Jt-6M8hQ.png (11 KB, 542x391)

Other urls found in this thread:

swiftdemand.com/?referred_by=cryptobag2

Spazyfool
Spazyfool

tonight's a nice one because you finally know you won't get bogged, pot's too small

viagrandad
viagrandad

Been waiting for a quiet day like this one. Just slip in a few bucks on megabull here, double my money. Agreed it’s not worth bogging tonight

Nojokur
Nojokur

Small so far, but around 25%-50% of the pot usually comes in in the final hour.

Placing a bet at 0% Vigorish phase (explained in the article) is like voting in an election a month before it actually is - you won't have the most up to date information, and you can rescind your vote.

We do have quiet days, although they are rare, but yeah, those are pretty much free money.

ALSO: If Vigorish turns you off, know this: Every Saturday, or every Saturday the house has collected enough in vigorish, the profit is reinvested as that days initial seed.

We are calling these Super Seed Saturdays, and run them to give back to the dedicated players.

Bidwell
Bidwell

So far 6 rounds have been played, and just look at the volume into EPX, it speaks for itself

Attached: mar11.png (16 KB, 546x586)

Emberburn
Emberburn

Biggest pot ever was yesterday right?
I think it was 5.3 eth at the end or something

Nojokur
Nojokur

The biggest yet, and the smallest manipulation yet as well. Some interesting prisoners dilemma things going on - seems like most anons were happy taking an easy 1.3x

If someone had dumped, they could have made 11x....

MPmaster
MPmaster

Yeah, the pots have been getting bigger, but honestly the big pots make me a bit nervous, since it just encourages whales. Tonight I think we're just gonna cruise to a smooth victory for the megabulls

Spamalot
Spamalot

I'm only a minnow, betting .01, but whether the pot is 5.0 eth or 0.5 eth, getting a double on my 0.01 is exactly the same to me! :-)

CouchChiller
CouchChiller

Yeah but he’s saying a whale who sees an 11x multiplier could dump for big gains on a 5eth pot day; here if the mult is 2x you can be pretty sure it’ll land there bc hijinks aren’t profitable

w8t4u
w8t4u

^^ Exactly

likme
likme

Got .48 off a .06 bet.

Feels good man.

Emberburn
Emberburn

You could drop .7 though, and get a sweet 16X - that'd pay for it for sure!

VisualMaster
VisualMaster

I agree with this - gotta let Bog have a day off sometimes... ;)

Stark_Naked
Stark_Naked

Yep, agreed

BinaryMan
BinaryMan

Looking good tonight. Finally a little more relaxed. I could use more PyrMex nights like tonight. I was worried I was going to need to up my heart medication last week

whereismyname
whereismyname

bog doesn't answer his phone for .395 pots

Attached: 4.png (13 KB, 1120x213)

DeathDog
DeathDog

But I do. It's gonna be mid-bull tonight, easy

Attached: 1506541101364.png (717 KB, 1000x581)

Fuzzy_Logic
Fuzzy_Logic

PyrMex odds looking favorable boys. I'm dumping for 15x. Ya'll been warned :-)

Sharpcharm
Sharpcharm

Lol, just saw that guy's post about his winnings that are higher than the whole pot tonight. It'll be a good night for the minnows. I'm happy about that personally

BunnyJinx
BunnyJinx

There's been a lot of bull though - I'm still rolling Bear. Some of the early buy-ins are way up now, surely some are going to crack and sell to lock in profits.

Methnerd
Methnerd

Yeah, but not tonight, they'll bide their time, wait for a big pot. Tonight I think it'll be megabull or superbull

DeathDog
DeathDog

it's another episode of "three people respond to the same thread for four hours to try to make it look like the pyramid coin they got scammed into investing in is still alive"

Buy powh, go afk, let others shill for you while you get actual passive income.

Attached: powh-sergey.jpg (161 KB, 1052x1212)

King_Martha
King_Martha

down 14 eth in one day
you will get passive income with us
lmao

Bidwell
Bidwell

swiftdemand.com/?referred_by=cryptobag2

Flameblow
Flameblow

see
ISSA SCAM WOW

Spamalot
Spamalot

PyrMex =/= EPX

takes2long
takes2long

powh =/= money

Deadlyinx
Deadlyinx

Who the fuck are these guys? Wtf does PoWH have to do with PyrMex?

LuckyDusty
LuckyDusty

Ah shit, now folks are coming in with real Eth they're gonna fuck up my small pot Sunday

Stark_Naked
Stark_Naked

I was actually rooting for PoWH to not fuck up this time

lostmypassword
lostmypassword

Is ethpyramid and ethphoenix the same thing?

Poker_Star
Poker_Star

Nothing at all. Yeah I wanted them to not fuck up too, I'm disappointed

WebTool
WebTool

Yes - they point to the same contract, the devs decided to give the frontend a new image.

You can still use the EPY website for a year or two until the domain expires, too

ethphoenix.io
ethpyramid.io

CouchChiller
CouchChiller

I was actually rooting for PoWH to not fuck up this time
i'm in powh and i was rooting for a fuck up
there is something wrong with you, getting justed is why you join them

AwesomeTucker
AwesomeTucker

It'll still be a smaller pot than normal, but now there's enough that we might get a little bogged unfortunately

Dreamworx
Dreamworx

Lookout for the dump down to minibull with the 11x mult

likme
likme

yeah but this is boring, run of the mill normie failue, not "oops 2 million is gone" failure

there's nothing to talk about, they just suck this time

ANYWAY the pot just jumped to .942 ETH, and there's 90 minutes left to bet - here are the pots as of right now

Attached: pmm11.png (38 KB, 1161x235)

hairygrape
hairygrape

Yeah, the betting gets expensive in 20 minutes too...

Playboyize
Playboyize

EPY, do you have a cute white top bf for me?

WebTool
WebTool

oh hell yes we do, but I'm not gonna dox norse

CodeBuns
CodeBuns

norse a gook

Supergrass
Supergrass

Ok fellas the name of the game is dump to minibear and collect 20x. Who’s with me?

Soft_member
Soft_member

Should I vote 293-296 or 296+ ??? First time playing PyrMex, make me money user

Poker_Star
Poker_Star

how this will work:
you will try to dump
whales will reinvest to the point where are their bets are placed
you will get hatefucked in the ass with no lube

SniperWish
SniperWish

user, i’ve Been playing PyrMex longer than you’ve been alive. I’ll tell you it’s going 296+ tonight because a giant fucking whale just pushed his cards in on that. So bet accordingly

TurtleCat
TurtleCat

no he's not lmao

RumChicken
RumChicken

Change my mind

AwesomeTucker
AwesomeTucker

Norse are you a gook?

FastChef
FastChef

yeah let me give you guys some sage advice - 1999-guy is back, that's all I'm gonna say

Fried_Sushi
Fried_Sushi

I CAN'T but I have his dox ¯\_(ツ)_/¯

Sir_Gallonhead
Sir_Gallonhead

he is married anyway and i'm looking for a solid partner not just a hook up

WebTool
WebTool

PSA: 5 minutes until the Vig increases again

Harmless_Venom
Harmless_Venom

Oh shit and the pot is 1.3 now

I think we're going to at least 2 eth tonight

Gigastrength
Gigastrength

That'll be absurd we spent the whole day at .4

LuckyDusty
LuckyDusty

One minute to the turn

Harmless_Venom
Harmless_Venom

man thread is slow, even my shitposting can't keep it alive

TreeEater
TreeEater

lol

takes2long
takes2long

4 minutes to close

VisualMaster
VisualMaster

This is dope, love betting on this. The last hour always gives me an adrenaline rush lol

PurpleCharger
PurpleCharger

told ya

Disable AdBlock to view this page

Disable AdBlock to view this page

Confirm your age

This website may contain content of an adult nature. If you are under the age of 18, if such content offends you or if it is illegal to view such content in your community, please EXIT.

Enter Exit

About Privacy

We use cookies to personalize content and ads, to provide social media features and to analyze our traffic. We also share information about your use of our site with our advertising and analytics partners.

Accept Exit