CAN'T STOP WON'T FUCKIN STOP

StrangeWizard
StrangeWizard

CAN'T STOP WON'T FUCKIN STOP

Attached: rtwert.png (5 KB, 397x127)

Poker_Star
Poker_Star

yeah...this morning i chiped in 20k of these....comfy as fuck...lets dethrone that power ledger milky basket

Inmate
Inmate

tfw only 75k ELEC
Honestly just hoping for this to 5x and then putting all my earnings into an ICO that looks promising. I want to drop out of college NOW.

Attached: lain.gif (1016 KB, 500x357)

SomethingNew
SomethingNew

it does 5x from ico sure.

Skullbone
Skullbone

when do i get my airdrop for this

Evilember
Evilember

I think the top will be $60,000,000 marketcap then dump on an exchange, unless it gets listed on Binance or bittrex.
Rip if it gets on kucoin though.
Remember my post btw, so I can take credit when I'm right.

TurtleCat
TurtleCat

all omg folks get it once they launch mainnet.

whereismyname
whereismyname

dumping at .15, you've been warned

Attached: moneyface.png (98 KB, 449x232)

hairygrape
hairygrape

market cap
does anyone know the market cap?
how many coins are circulating approximately.
60 million is pretty low.

WebTool
WebTool

350 million circulating

BinaryMan
BinaryMan

Whats good I thought this was a shitcoin?
Will it pump this week?

CouchChiller
CouchChiller

lmao you just don't have the intution to detect attractive coins from the non-attractive coins. Look here I'll list what makes ELEC attractive.
Jun the CEO of OMG is their advisor and major investor of ELEC
The name Electrify.Asia is appealing, they also have a proper working company with a revenue.
They are going to be seen as POWR but the asian version
Their logo is appealing.
And lastly their website and whitepaper look slick as fuck.
This is why I invested in ELEC, I knew it would attract other buyers once the tokens was unlocked.

Harmless_Venom
Harmless_Venom

wait this shit's already 40m? Seems it won't be good as credits then

Boy_vs_Girl
Boy_vs_Girl

Im asking if this will pump this week, not if it just passes the thresh hold for shit coin

takes2long
takes2long

when's that? if it's soon i might be able to make a quick flip then catch my other coin

Skullbone
Skullbone

Will this pop off this week

Attached: 1520742637735.png (277 KB, 469x452)

DeathDog
DeathDog

Nah man it won't x5, I doubt it. Come on be realistic, its struggling to even do a x2.
Yeah the gains won't be as good as credits
Not sure, I think the pump will end in 3 days or less

SniperWish
SniperWish

Sell walls are piling up at 1.8 to 2x. The pump is losing steam unfortunately.

BlogWobbles
BlogWobbles

You want to hear me say you should buy it. This is how stupid you are. Why are you incapable of making a decision yourself? Read this user's post again

FastChef
FastChef

wait for the .15 dump. then ride it to .50.

Boy_vs_Girl
Boy_vs_Girl

Y dump at .15

Snarelure
Snarelure

to get more cheap ELEC, duh.

Stark_Naked
Stark_Naked

I meant why would it dump

Methshot
Methshot

Just broke 16k skellies

BinaryMan
BinaryMan

kek because myself and a few others are going to sell once we've doubled our investment.

Disable AdBlock to view this page

Disable AdBlock to view this page

Confirm your age

This website may contain content of an adult nature. If you are under the age of 18, if such content offends you or if it is illegal to view such content in your community, please EXIT.

Enter Exit

About Privacy

We use cookies to personalize content and ads, to provide social media features and to analyze our traffic. We also share information about your use of our site with our advertising and analytics partners.

Accept Exit