HA-YAAAAAA!!!!!

HA-YAAAAAA!!!!!

Other urls found in this thread:

i.4cdn.org/wsg/1482956121915.webm
youtube.com/watch?v=k3BdknZXwb0
i.4cdn.org/wsg/1482965048795.webm
youtube.com/watch?v=Ri5Gjb_deR8
youtube.com/watch?v=knJ03mYAzzE
youtube.com/watch?v=jep-BnPxvxY
twitter.com/SFWRedditImages

what is the thread about other than you being an autist?

THE NORTHERN BROTHERS

i.4cdn.org/wsg/1482956121915.webm

in what way is this related to fit?
saged
sage
in all fields

AUTISM
U
T
I
S
M

WE

Autistic as fuck. Is this what swedish nationalists are like?

THE MOST BUFF SWEDES IN THE SAME GYM

youtube.com/watch?v=k3BdknZXwb0

...

HE MO FU SE

beta leftists will never be able to get these physiques

BLESS ODIN

...

>beta leftists

kek

Good physiques and ideals, but are they so fucking autistic??

Just urswedish barbarians!

All swedish nationalist are like that.

i.4cdn.org/wsg/1482965048795.webm

channeling THOR

BARBARIET

How do I acquire this barbarian physique?

...

...

HELL SEGER

>tfw no nationalist lifting bro

HAHAHAHA jesus christ I can't even tell if this guy is serious or not .

these niggas look inbred AF lmaooooooo

talk shit get hit

>this whole fucking thread

I mean their country is full of Niggers and Arabs, is there something worse?

Thats what le jude would have you believe. If you think logically about it though you would realise that you need 4 SCOOPS C'MON

>jelly beta leftist tries to insult the glorious northern brothers
lol cuck

do you even Tyr?

GOT A PROBLEM THERE CHINABOY?

Ärligt talat grabbar det här med nation och ras är överspelat. Vi kan inte gömma oss bakom muh viking genes längre, det är upp till dig som individ att bevisa att dina gener är värda att föra vidare i ett modernt samhälle.

Häng dig axel

Swedish sounds like Dick suck sounds, especially when you are German.

Strålande argumentationsteknik min käre vän

>är värda att föra vidare
>detta är hur darwinistcuckar resonerar

fy fan vad jag hatar materialister

>mfw beta leftists in this thread don't even do outdoor training

youtube.com/watch?v=Ri5Gjb_deR8

>argumentera med axel

Vad är det ens för strålande nation vi har att bevara? Svenskar ser knappt varandra i ögonen om man inte känt varandra i flera års tid. Ni borde till och med vara glada att muslimen kommer för då kanske ni med en mentalitet som passar sig mer på stenåldern äntligen får modet att börja tala sinsemellan och göra något åt det.

So they're just a gay couple...

WE

haha xD

SAY THAT TO MY FACE BITCH

Vem är du från sverigetråden?

Anonymous

He's having a laugh, but he is a nationalist. They just like to exaggerate and have fun

>beta nerd defends other men on the internet because he has no life of his own

keep worshipping your inbred ugly AF faggy dick takers you failed human cunt

Lär dig skillnaden mellan nationen som den är och nationen som den skall vara, axel!

den som vågar inlemma sig i den transcendentala dialektiken till den nya Staten och Nationen berörs inte av falska berättelser så som den du presenterar

Det är vår avsaknad av kollektiv ande som gör att svensken misstror svensken, det är en liberal atomisering av samhället, det är vi som kämpar mot detta!

WE
THE NÅÅRDEN BROTHÖRS
THE NÅÅRMAL PEOPLE

If half sweden were like those idiots I bet it would be the best place to live in europe, not the somalia 2.0 it is today.

Sverige vaknar, HELL fucking SEGER

>people laughing at religiously adept people
christianity used to be like that too. Its mostly pagan now in its temper even though most christcucks deny that.

m8 they have some kind of mental disorder

In Sweden you're either a self-hating cuck or a full-blown autist.

daily reminder that nationalists are just like primitive fucking tribesmen, but just on a larger scale.


ooga ooga - we tribe - ooga booga - u tribe scary - gaga bobo - kill scary tribe - oompa loompa - tribe first

Jag förstår inte varför du envisas med att referera till mig som Axel men kör i vind.

Jag tror dessutom vi pratar förbi varandra, jag är inte glad över Abdullah som kommer hit för att vänsterliberalismens förkämpar tycker synd om honom. Tvärtom har jag varit en känd förespråkare för att stationer ut maskingevär vid danmarksbron så blir vi av med skiten direkt.

Men Sverige har alltid varit ett land som vänt kappan efter vinden och anpassat sig till det rådande internationella politiska klimatet. Vi har Gustav Wasa som såg sin chans att bli lutheran och råna kyrkan. Franska var hovspråk på 1600-talet för att det var modernt. Vi var världsledande på rasbiologi när det var ett hett ämne. Det är även därför som vi är världsledande på genusvetenskap nu. Sanna mina ord, så fort det börjar blåsa minsta högervind kommer vi vara tillbaka vid rasinstituten samt pumpa in pengar i deportationsarbetet. Det behövs ingen motivation mer än att det är modernt för svensken och så har det alltid varit.

>pathologizing people you dislike
ah yes

Beta leftist detected
A true NÅRRDERN BROTHÖR would never say something like that!

swedes are born cucked and rretarded

Axel Edgren...

Primitive, no.
Tribesmen, yes!
That's the point of it! It's how humans are supposed to live, in tribes where everyone helps out. Not in this multicultural, materialistic, egoistical "individualistic" society.

Vem fan är Axel Edgren

but the very concept of a tribe is primitive. the more advanced a society is, the more united it becomes. it's the natural progression of the world. but if you don't care about any of these things, go ahead, but then you're contradicting yourself anyway, because your ideology is about whats best for society.

Sieg heil to that, brother!

Häng dig nybög.

Jag har varit på denna sidan från och till i snart 5 år och jag har aldrig hört en tillstymmelse till namnet Axel Edgren

äre självaste northern brothers här?? vad tar ni i mark?

>HAHA Kolla nybögen som citerar fel XD

>ywn be a northern brother
>ywn honor your swedish ancestors
why live

for real though they are retarded af
>nationalist
>against globalism
>mother europa
what did they mean by this

GLOBALISTS WILL HANG
HE FU SE

one is literally wearing a shirt with the united states flag in one of their vids
baka why do nationalists always have to be the uneducated ones

Well Europe or at least parts of it does have a shared heritage stretching way back. Mostly it has been a shared history of killing eachother but still I'd rather ally myself with Guiseppi than Ahmed

Ännu värre då. Du sitter på en sida i 5 år utan att lära dig ett skit. Dräp dig själv. Snart säger du väl att du inte vet vem fbanon, date-user och snsd är.

can we sticky this on every Veeky Forums board
youtube.com/watch?v=knJ03mYAzzE

wrong vid i meant
youtube.com/watch?v=jep-BnPxvxY
he can barely formulate ideas and phrases

Ja eller så har jag haft bättre saker att ägna mina tankar åt än att memorera alla autister som har råkat vara på samma webbsida som jag. Till exempel utbilda mig så jag inte behöver förlita mig på vårat välfärdssystem och spara ihop tillräckligt med pengar så jag kan dra härifrån när Svennistan utropas som en ny stat. Det ska tilläggas att jag mest hängt i trådar som varit ickeautistiska, den här är ett sällsynt undantag.

Jag kan inte undgå att notera att du gick från att åtminstone försöka bemöta mina argument till att bara skriva ren dynga som inte hör till saken.

>erkänna att han är en folkförrädare
Häng dig.

>nationalist
>stupid
>makes youtube videos because he sucked at school

oh gee who woulda thought?

Oj vilken otrolig verbal förmåga och kvicktänkthet du besitter. Tack vare dig är den ariska rasens framtid säkerligen ett faktum.

Japp. Mina flickvänner på bilden HELL SEGER!

these ladies just need some achmed dick

>78 replies
>28 posters


SOME SAMEFAGGING GOING ON IN HERE

22*
baka

Ja dom skönheterna ger mig sannerligen en okontrollerbar drift att föröka mig. Jag tror inte det finns en större risk att Ahmed är intresserad av dom ändå, men det är väl snarare ett plus för dig? Ju mindre konkurrens desto bättre för vem fan skulle vilja vara med ditt hemmasittande och inskränkta arsel om dom hade ett val??

Det är inte fel att man misstror och ogillar delar av sin historia eller kultur, saken är att man måste gå bortom detta, acceptera det, och bli en affirmerande kraft för det man anser gott och värdefullt. Du behöver inte köpa EN berättelse om Sverige för att tro på dess fortlevnad och integritet.

Jag är själv althussersk marxist, och tror att historien och samhällets strukturer och ideologier följer de materiella förhållandena... Men detta gör inte ideér som nationen, folket eller Staten uteslutande till "sken" för att lura människor för att göra si och så för kapitalet. Kulturellt sett kommer innehållet av dessa begrepp skimmra och förändras genom historien, såsom du beskriver, men existensen av dessa är förutsatta sedan bildningen av "Sverige" och så länge de existerar infattar de vissa realpolitiska konsekvenser och möjligheter. Statsbildningen uppe i norden kunde ha varit annorlunda, men nu ser Staten, som vi utgör, och dess territorium ut som det gör.

Kan en evigt föränderlig företeelse ha en integritet? Jag skulle säga nej.

findes der også sådan nogle i danmark?

This one is cute.

Is this T H I C C?

Statens innehåll = immanent
Statens existens = transcendent

DEUS VULT

Ja men hur mycket du än vill kalla skit för tryffelsmör så kvarstår faktum att du äter skit vare sig du har valt att likställa det med tryffelsmör eller inte. Namnet är detsamma men innehållet är helt och hållet annorlunda. Vad fyller det då för funktion annat än att ge människor en falsk känsla av tillhörighet?

Since we're on the subject.

I really, really like this picture

mmmm yes

Fan mannen alltså jag e blatte o vänster o så, men har följt diskussionen och tycker jävligt synd om dig just nu. Van fan jobbigt o va en av de få med dina åsikter som är vetting och kan argumentera, och va omringad av idioter som påstår sig tro samma sak men inte fattar ett piss...

>Jag är själv althussersk marxist, och tror att historien och samhällets strukturer och ideologier följer de materiella förhållandena.

Du låter väldigt idealistisk för att vara althussersk marxist. Har du fördjupat dig i Hegel? Hans dialektiska syn på Staten skulle kanske passa dig bättre.

Tror du att din åsikt betyder mer för mig för att du är """etnisk""? Vad drev dig till att förtälja detta?

>Vad fyller det då för funktion annat än att ge människor en falsk känsla av tillhörighet?

Staten är både ett materiellt och ideologiskt territorium som har till syfte att definera utanför och innanför, vän och fiende.

Det faktum att jag pga av min etnicitet och politiska ställning egentligen hatar nationalism, och inte alls håller med din syn på saker, men att jag ändå sympatiserar med dina försök att vara någorlunda vettig istället för bara edgy som resten av "patrioterna" ITT.