Go find the oldest your oldest piece of writing that's 5+ pages long. Read it and post the part you liked best

Go find the oldest your oldest piece of writing that's 5+ pages long. Read it and post the part you liked best.

>asking for unprotected excerpts from my diary desu
are you insane?

I got a handwritten novel titled "Supersponge and the Order of the Jellyfish", it's about 60 pages long and was written when I was about 8 years old. It's a mashup between Spongebob and Harry Potter because why the fuck not but the plot was all my invention. It gets all dark and shit at the end and they all die. I could drop some prime autism for you Veeky Forums, shame it's in German. Anyone interested in a drop later on? It's full of drawings and shit.

I'm already interested. Please do post it.

Cover/ the drawings get better with time

I can smell the autism. Awesome stuff. Keep going.

>my diary desu
>not our diary desu

Just post your favorite sentence

2/ This is why you have to force your kids to socialize.

These are great

Call me Rimbaud.

"Climactic battle" - the big bad is called Lord Thaddel and turns to a giant Teddy Bear for some reason. Stuff for a child therapist.

Bitte post a higher resolution pic of the text only (or maybe a scan)
I want to read that shit.
Or transcribe it.

I'll dump in 30 minutes

thanks

I'm interested in this

ding ding ding

Pretentious teenage writing coming through. This is the original version in german (have fun germanfags), but I'm going to translate it as fast as possible right away.

Here it is:
Zimmer 401

Ich erwartete keinen Besuch. Der Regen fiel in sanfter Harmonie auf die Erde hinab und hüllte sie in einen nebligen Schleier. Zimmer 401 war ein dunkler Ort. Die Wände waren grau wie die Wolken, die Möbel staubig und alt, dem Aussehen nach standen sie schon seit den 70ern in diesem Raum. Es tropfte von der Decke. Ich lag auf dem strahlend weißen Bett und sah mir alte Polaroid-Fotos an. Ich versuchte, mich in die Vergangenheit zu versetzen, doch sie wirkte surreal auf mich, unnatürlich und starr. Die Fotos zeigten mich, mein Gesicht ganz verzerrt und verschwommen. Neben mir stand eine weitere Person, ihr Gesicht erschien strahlend. Die Person lächelte. Weit entfernt hörte ich Schritte, dumpf und träge. Ich sah mir die schwarz-weiße Tür an und kam mir auf merkwürdige Art und Weise gefangen vor. Zum Fenster hinaus sah ich, dass das Wetter im Begriff war, sich zu verschlechtern. Der Regen hatte ein kaltes Schwarz angenommen. Sein Anblick ließ mich erstarren. Langsam schloss ich daraufhin die Augen. Meine Gedanken wanderten. Bilder, Erinnerungen an längst vergangene Zeiten, blitzten auf und verschwanden im Nichts. Draußen wurde das Trommeln des Regens zum wilden Rhythmus. Es klang so, als würde man einem eher exotisch anmutenden Stammesritual beiwohnen. Das Geräusch hämmerte sich in meinen Kopf, verweilte dort, bis es langsam vom Winde verweht wurde. Andere, weniger intensive Geräusche mischten sich in meine Gedanken ein. Ein Zittern, ein Nageln, ein Hämmern, ein Ziehen, ein Drücken, ein Klopfen. Ein Klopfen? Ich öffnete die Augen und erkannte, dass jemand hinter der Tür stand. Unter jener hindurch warf die Person einen langen Schatten hinein in Zimmer 401.

I'll transcribe it because my writing is really hard to read after all these years.

Superschwamm und der Orden der Qualle

Kapitel 1: Ein ganz normaler Tag

Es war ein ganz normaler Tag in der Hochsee Schule für Fürzerei und Magie. Superschwamm saß gelangweilt im Klassenzimmer und lauschte dem Furzunterricht. Da kam eine Meldung vom Oberschulleiter Dumblekrabs: " Bitte rennen sie in Panik schreiend raus, denn Lord Thadel greift die Schule an!" Superschwamm seufzte. Das konnte ja heiter werden. Mal wieder schreien.

Und nun zur Geschichte von Lord Thadel. Thadel war der schlechteste Klarinettenspieler von Unterhosenbottom. Weil Dumblekrabs sein Spielen nicht mehr anhören konnte zerbrach er Thadels Klarinette. Thadel sann auf Rache.

Google Translator
Chapter 1: A very normal day

It was a very normal day in the high school for farting and magic. Superschwamm sat bored in the classroom and listened to farting lessons. There came a report from the headmaster Dumblerabs: "Please run them out in panic screaming, for Lord Thadel is attacking the school!" Superschwamm sighed. That could be cheerful. Again scream.

And now to the story of Lord Thadel. Thadel was the worst clarinet player from Unterhosenbottom. Because Dumblekrabs could no longer hear his playing, he broke Thadel's clarinet. Thadel looked for revenge.

Speaks for itself I guess. The writing gets a lot better (relatively spoken) and goes into the depressed ramblings of a 8 year old divorce child.

Bei so viel geballter teen angst sollten wir fast Freunde sein.

I can already hear the Nirvana soundtrack in the background.

I love this because I'm learning German and practicing on simple German texts is awesome. Thanks for your effort.

Did you like it?

No.

Why?

Hahahaha this is great